Kako kandidati za gradonačelnika Splita i župana SDŽ u kampanji 2013. koriste društvene mreže
Kako političari komuniciraju s mladima u kampanji za lokalne izbore 2013. godine? Napravili smo malu analizu u gradu Splitu i među kandidatima za župane Splitsko-dalmatinske županije, kako koji kandidat i koliko (ne)uspješno koristi komunikacijske kanale novih medija . Poznato je da su neki od kandidata još od prošlih parlamentarnih izbora ili od ranije aktivni na društvenim mrežama (Hrvoje Tomasović, Tomislav Zaninović, Sanja Bilač, Ivan Grubišić) pa se njihovi rezultati moraju promatrati i u tom kontekstu. Nemoguće je uspoređivati recimo Tomasovića koji odavno već ima izrađen profil i stranicu na Face booku s Milanom Štrljićom ili Ivom Baldasarom koji su se očito tek angažirali na tom polju. Bitna razlika je i to što mnogi kandidati osobno uređuju i ažuriraju podatke na svojim stranicama (Ževrnja, Ivanišević, Tomasović, Zaninović, Bilač...), dok za druge to očito rade profesionalci, odnosno PR agencije (Baldasar, Visković, Grubišić). Interesantno je da ni jedan kandidat