Priprema za Posvetnu molitvu za Domovinu

Priprema za ovu Posvetnu molitvu je Devetnica Božanskom milosrđu  za 19.04.2020. u 15:00 sati.
Ona započinje na Veliki petak, ali ako su neki i zakasnili mogu započeti danas.
Oni koji nisu u mogucnosti moliti Devetnicu, mogu moliti  Trodnevnicu molitava po svom izboru, od kojih ipak preporucamo Krunicu Bozanskom milosrdu + Zazivi Bozjem milosrdu ili Krunica Krvi Kristovoj + Litanije Krvi Kristove ili Milosna krunica Ranama Kristovim ili Krunica Presvetim Ranama Isusovim ili molitve koje su drage molitelju, vazno je dodati na nakane Svehrvatske posvetne molitve domovine i dijaspore.
Hrvati pravoslavne vjeroispovjesti mogu za pripravu moliti Akatist Bogorodici.
Najvažnije je da na Blagdan Božanskog Milosrđa 19.04. zajednicki započnemo Svehrvatsku posvetnu molitvu s početkom u 15 sati.
Bijela nedjelja – Mali Uskrs, 19.4. u 15 sati putem interneta u Domovini i Dijaspori
Kao Narod Božji, uzdignimo jednodušno svoje molitve na koje smo pozvani u nevolji i nemiru koji pogađa Hrvatsku domovinu, naš narod i naše sugrađane, kao i druge zemlje i narode. Učinimo to istodobno, svi mi koji se nalazimo u Domovini i svi mi koji se nalazimo izvan Domovine, okupljeni toga dana u Hrvatski molitveni sabor.
Ovo je vrijeme posebno – jer On veli:
Evo sad je vrijeme milosno, evo sad je vrijeme spasa. (II Poslanica Korinćanima 6:2)
I još: U vrijeme milosti usliših te i u dan spasa pomogoh ti.
Stoga uznesimo svoje prošnje, jer rečeno je:
… ako dvojica od vas na zemlji jednodušno zaištu što mu drago, dat će im Otac moj, koji je na nebesima. Jer gdje su dvojica ili trojica sabrana u moje ime, tu sam i ja među njima. ( Matej 18, 19-20 )
Kako li će tek biti kada se svi mi iz Domovine i svi mi izvan Domovine – svi mi iz Dijaspore – okupimo na dan svetkovine Božanskog Milosrđa, u milosni sat, u jednostavnosti iskrene molitve !
U tome neka su s nama sveti, blaženi i sluge Božji roda i naroda hrvatskoga, zajedno s anđelima i arkanđelima savjetnicima i zaštitnicima Hrvatske i hrvatskih institucija, kao i svakog od nas ponaosob, te sveci-zaštitnici, u zajedništvu s cijelim Nebom.
Priprava za ovu Svehrvatsku posvetnu molitvu domovine i dijaspore je Devetnica Božanskom milosrđu, koja počinje na Veliki petak, 10. travnja 2020.
Na kraju svakog dana Devetnice može se dodati slijedeća molitva:
USRDNE MOLBE PRESVETOJ DUŠI KRISTOVOJ
Presveta Dušo Kristova, živi u meni.
Presveta Dušo Kristova, kraljuj u meni.
Presveta Dušo Kristova, daruj mi dar ljubavi Božje.
Presveta Dušo Kristova, mudrošću svojom ispuni me.
Presveta Dušo Kristova, svemoći svojom očisti me.
Presveta Dušo Kristova, iz muka grijeha oslobodi me.
Presveta Dušo Kristova, radom svojim nadahni me.
Presveta Dušo Kristova, neka vlada u meni pravednost Tvoja.
Presveta Dušo Kristova, čistoćom svojom obdari me.
Presveta Dušo Kristova, u poniznosti svojoj drži me.
Presveta Dušo Kristova, šutnjom svojom ispuni me.
Presveta Dušo Kristova, svetinjom svojom učini me.
Presveta Dušo Kristova, u prijateljstvu svome sjedini se sa mnom.
Presveta Dušo Kristova, sretnom smrću daruj me.
Ako netko ne bi bio u mogućnosti moliti devetnicu, dostajat će i trodnevnica s molitvama po vlastitom odabiru, ponajprije Božanskom milosrđu ili Krvi Kristovoj ili Presvetim ranama ili molitvama koje su molitelju osobito drage a na nakanu Svehrvatske posvetne molitve.
Najvažnije je da na sam Blagdan Božanskog milosrđa 19.4.2020. s početkom u 15 sati izmolimo ovu Posvetnu molitvu domovine i dijaspore.

Primjedbe

Popularni postovi