Predragocjena Krv Isusova i molitve Presvetoj duši Kristovoj

Predragocjena Krv Isusova – najveće blago hrvatskog naroda
Hvala Ti, Gospodine, što si se dostojao ostaviti nam u Hrvatskoj stvarnost Predragocjene Krvi Tvojekoja je najmoćnije sredstvo protiv bolesti, negativnosti i zla.
Hrvatski sabor okupljen (u Varaždinu) 15.12.1739. učinio je zavjet Tvojoj Presvetoj Krvi, „koja se čudom jedva kad čuvenim ili sasma rijetkim pretvorila u vidljivu krv te koja se dosad čuvala u Ludbregu, mjestu najvećeg blaga cijele (hrvatske) kraljevine“.
Mi Tvoj Narod Božji, molimo te da našu rodnu grudu, naša ognjišta, svaki hrvatski dom, svakog od nas u Domovini i Dijaspori te našu današnju prisegu zapečati Tvoja Predragocjena Krv „Novoga i Vječnoga Saveza“.
Svemogući Vječni Bože, prinosimo Ti sedam prikazanja Krvi Kristove na čast sedam prolijevanja Krvi našeg otkupitelja koje nam svjedoči Evanđelje, tako da zasluge prolivene Prečiste Krvi jesu za jedinstvo roda i naroda hrvatskog i jedinstvo u Hrvatskoj, za jedinstvo svih kršćana, za one koji te još ne poznaju i za one koji su grijehom odvojeni od tebe. Čuvaj svoju Crkvu od svake zablude i nemara, udijeli našem narodu i svim narodima zemlje potrebne milosti da žive u dostojanstvu djece Božje. Amen.
Krvi Kristova, zaštiti me (nas); Krvi Kristova pobjednice zlih duhova spasi me (nas) i zaštiti me (nas); Krvi Kristova iscijeli me (nas).
Gospodine Isuse Kriste, radi svoje Predragocjene Krvi daruj nam vjernost ovoj posveti koju Ti upravljamo danas, na Blagdan Milosrđa Božjega.
6 | Rodu i narodu hrvatskom na rodnoj grudi i diljem svijeta
Zahvaljujemo Bogu, našemu Ocu što nam je objavio svoju ljubav u Srcu Kristovu i posvetio nas pomazanjem Duha Svetoga (usp. Lumen Gentium,10) tako da smo sjedinjeni s Kristom!
Neka nam je na pomoć Presveta Djevica, Majka Kristova i Majka Crkve, Kraljica mira i pomirenja, Gospa posrednica svih milosti!
Neka nam je na pomoć sveti Josip, brižni skrbnik i glavar božanske obitelji, čuvar Crkve Božje.
Zahvaljujemo i zazivamo blagoslov Neba u svim potrebama „Crkvi Božjoj koja je u Hrvatskoj“, njezinim pastirima kao i svećenicima, redovnicima, redovnicama, misionarima i misijama, svima posvećena života kao i nama Tvom Božjem Narodu (u Domovini i Dijaspori).
Neka su nam na pomoć sveti anđeli savjetnici i zaštitnici Hrvatske i hrvatskih institucija, poglavito Predsjednika, Premijera, Vlade, ministarstava, Hrvatskoga sabora, svih hrvatskih Županija i svih hrvatskih gradova i sve zemlje hrvatske,svih hrvatskih predstavnika i onih koji predstavljaju Hrvatsku, roda i naroda hrvatskog na rodnoj grudi i diljem svijeta.
Neka su nam na pomoć sveti Jeronim Dalmatinac, sveti Ivan Trogirski, sveti Nikola Tavelić, sveti Marko Križevčanin, sveti Leopold Bogdan Mandić, neka su s nama blaženi Oton iz Pule, Jakov Zadranin, Julijan iz Bala, Augustin Kažotić, Katarina Kosača Kotromanić, Gracija iz Mula, Ozana Kotorska, Karlo IV, Alojzije Stepinac, Ivan Merz, Marija Propetog Isusa Petković, Drinske mučenice, Serafin Kodić Glasnović, Anton Durković, Miroslav Bulešić, Franjo Bonifacio, Anton Muzić, neka su s nama Službenice Božje i Sluge Božji, ugodnici Božji i uzornici… zajedno sa svim nebesnicima, zemnicima i podzemnicima… s anđelima i arkanđelima, s prijestoljima i gospodstvima i sa svom nebeskom vojskom…
Zdravo Kralju naš! Mi Tvoj Božji Narod uznijeli smo ove prošnje vjerujući Tvojoj riječi: Evo sad je vrijeme milosno, evo sad je vrijeme spasa (II Poslanica Korinćanima 6:2). I još: U vrijeme milosti usliših te i u dan spasa pomogoh ti.
Sveti Bože, sveti jaki Bože, sveti besmrtni Bože, smiluj se nama i cijelome svijetu.
Moj Isuse, oprosti i smiluj se! Po zaslugama Svojih svetih Rana!
Presveta Dušo Kristova, toliko bogata milostima, ispuni nas i naš hrvatski dom.
Amen! Amen!
Aleluja!
Na kraju:
USRDNE MOLBE PRESVETOJ DUŠI KRISTOVOJ
Presveta Dušo Kristova, živi u meni.
Presveta Dušo Kristova, kraljuj u meni.
Presveta Dušo Kristova, daruj mi dar ljubavi Božje.
Presveta Dušo Kristova, mudrošću svojom ispuni me.
Presveta Dušo Kristova, svemoći svojom očisti me.
Presveta Dušo Kristova, iz muka grijeha oslobodi me.
Presveta Dušo Kristova, radom svojim nadahni me.
Presveta Dušo Kristova, neka vlada u meni pravednost Tvoja.
Presveta Dušo Kristova, čistoćom svojom obdari me.
Presveta Dušo Kristova, u poniznosti svojoj drži me.
Presveta Dušo Kristova, šutnjom svojom ispuni me.
Presveta Dušo Kristova, svetinjom svojom učini me.
Presveta Dušo Kristova, u prijateljstvu svome sjedini se sa mnom.
Presveta Dušo Kristova, sretnom smrću daruj me.
+ KRUNICA BOŽANSKOG MILOSRĐA

Primjedbe

Popularni postovi