AGENCIJE KOJA JE DOSAD JEDINA POGAĐALA PREDVIĐA ČISTU KOLINDINU POBJEDU

Agencija 2x1 komunikacije:
Kolinda Grabar Kitarović 11. siječnja pobjeđuje sa 3,6 posto više glasova

Kolinda
              Grabar Kitarović fah)
Redakcija direktno.hr-a odlučila je objaviti preliminarne podatke ove ankete na 10 tisuća ispitanika, nakon iznimnog interesa čitatelja, a potpune podatke objavit ćemo skupa s analizom između srijede i petka

Datum objave: 03.01.2015 | 09:16 Autor: Neven Pavelić
Agencija 2x1 komunikacije za direktno.hr napravila je anketu uoči drugog kruga predsjedničkih izbora prema kojoj kandidatkinja velike koalicije predvođene HDZ-om Kolinda Grabar Kitarović odnosi u nedjelju 11. siječnja pobjedu s 3,6 posto više glasova od kandidata lijeve koalicije predvođene SDP-om Ive Josipovića. 
Redakcija direktno.hr-a tijekom tri tjedna prije prvog kruga izbora objavila je dvadesetak anketa agencija 2x1 komunikacije s rezultatima rejtinga kandidata uoči prvog kruga predsjedničkih izbora. Agencija 2x1 komunikacije te je rezultate procijenila s iznimnom točnošću i daleko preciznije i kvalitetnije od ostalih agencija, a koje pojedine TV postaje godinama favoriziraju i skupo plaćaju unatoč neprihvatljivim odstupanjima u procjenama. 
Direktno.hr odlučio je objaviti preliminarne podatke ove ankete na 10 tisuća ispitanika, nakon iznimnog interesa čitatelja. Potpune i službene podatke, zajedno s analizom i grafičkim prikazima, objavit ćemo sljedeći tjedan, između srijede i petka.
Nakon što smo danas objavili da je smjena na Pantovčaku vrlo vjerojatna, u redakciju je stiglo mnoštvo upita o rezultatima ankete. Istraživanje je provedeno na dosta velikom uzorku, a razlika u rezultatu je veća od statističke pogreške. Po tom istraživanju, Kolinda Grabar Kitarović dobila bi 51,8 posto glasova, a Josipović 48,2 posto, što je uz izlaznost na razini prvoga kruga predsjedničkih izbora razlika oko 65.000 glasova. Stvarni rezultati u drugom krugu, tvrde u 2x1 komunikacijama, uvelike ovisi ipak o mobilizaciji glasača na izborima, međutim, odlučili su se, kažu, na istraživanje i uoči drugog kruga upravo zbog velikog interesa javnosti.
Ankete 2x1 komunikacija pokazale su se najtočnijima ne samo u predviđanjima izbornih rezultata uoči prvog kruga predsjedničkih izbora, već i uoči izbora za EU parlament, ali poglavito uoči izbora za župana Sisačko-moslavačke županije u listopadu. Prema toj anketi, HDZ-ov kandidat za župana Ivo Žinić trebao je osvojiti 54,8 posto podrške glasača, a SDP-ov kandidat Davorko Vidović 45,2 posto. Konačni rezultati nisu puno odstupali, Žinić je u drugom krugu osvojio 56,41 posto glasova, a Vidović 41,55 posto. Odstupanje je bilo u dozvoljenim granicama, dok je primjerice agencija Ipsos Puls najavljivala pobjedu SDP-ovog kandidata.

Drugi su katastrofalno pogriješili
Neka predizborna istraživanja prije prvoga kruga su davala Ivi Josipoviću prednost od čak 12 postotnih poena u odnosu na Kolindu Grabar Kitarović.
Posljednje ankete objavljene su 19. prosinca. U anketi Promocije Plus za RTL Ivo Josipović je vodio sa 42,1 posto pred Kolindom Grabar Kitarović (30,5 posto), treći je bio Milan Kujundžić sa 9,3 posto, a Ivan Sinčić četvrti sa 7,5 posto. Ipsos Puls je za TV Novu također dao veliku prednost Josipoviću, čak 46,5 naspram 34,9 posto. Sinčić je kod njih bio treći sa 9,2 posto, a Kujundžić četvrti sa 7,2 posto.
Ranije ankete davale su još veću prednost Josipoviću, koji je u rujnu osvajao čak 15 postotnih poena više od Kolinde Grabar Kitarović. Zbog svega navedenog, dan nakon izbora i brojne svjetske agencije su izvijestile o činjenici da

P.S.

Ali to nije razlog da POBJEDNIČKA VOJSKA ZASPE sada kad treba.

Ovaj ispit nam je i Bljesak i Oluja. I mitna reintegracija Vukovara. I dug prema Hrvatima iz BiH.

BUDNI BUDITE

Primjedbe

Popularni postovi