Boško Ramljak o predizbornim "igrama" sestre Danice Ramljak

Dragovoljac domovinskog rata Boško Ramljak, brat bivše ravnateljice IRB-a dr. Danice Ramljak, oglasio na svom Facebook profilu u vezi pitanja koja je njegova sestra postavila HDZ-ovoj predsjedničkoj kandidatkinji Kolindi Grabar Kitarović.
U objavljenom statusu namijenjenom prijateljima i svim ljudima koji ga poznaju navodi kako su on i njegova sestra davno "odabrali svoje strane".
-Dr. Danica Ramljak i ja odavno smo krenuli svatko svojim putem, odabrali smo svoje strane na moralnim i ljudskim poljima - iz čega je i proizišlo da ni naša politička stajališta nisu ista. Bez obzira što dr. Ramljak ima potrebu stalno isticati da nije članica nijedne stranke i da je politički "neopredijeljena", svima koji nas poznaju potpuno je jasno tko je na kojoj strani - napisao je Boško Ramljak.
Za sebe kaže da je davno stao na stranu istine i pravde.
-Ja sam i ovaj put na strani Hrvatske, na strani istine i pravde. Vjerujem u istu Hrvatsku koju sam u Domovinskom ratu branio jedinim što sam imao, svojim životom i svojim tijelom - na kojem su mi ostale neizbrisive uspomene na srpsku agresiju. - objavio je na svome facebook statusu.
U nastavku navodi da pouzdano zna da su pitanja koje je uputila njegova sestra zapravo "proizvod Josipovićeve prljave predizborne kuhinje".
-Upravo stoga danas svim svojim bićem podržavam gospođu Kolindu Grabar Kitarović te se ujedno distanciram od svake izjave svoje sestre Danice i pitanja koja je potpisala, a zapravo su proizvod - pouzdano znam - Josipovićeve prljave predizborne kuhinje. Kuhinje u kojoj je pri sastavljanju pitanja, kako bi cijela priča bila još apsurdnija, sudjelovao jedan bivši veleposlanik, kasnije ministar u vladi RH - navodi u objavi.
Smatra da je dr. Ramljak svoja pitanja trebala uputiti na adrese predsjednika i Vlade.
-Da dr. Ramljak uistinu traži odgovore na "svoja" pitanja, uputila bi ih na adrese predsjednika RH i Vlade. Jer kako potvrđuju sve stručne osobe s kojima sam razgovarao, ta pitanja nisu u kompetenciji i mjerodavnosti bilo kojeg veleposlanika ili veleposlanice - ističe Boško Ramljak.
Očito aludirajući kako iza pisma njegove sestre stoje "trgovački" motivi, za sebe kaže kako on svog favorita podržava čista srca jer vjeruje u bolju Hrvatsku.
-Za razliku od dr. Ramljak, ja gospođu Kolindu podržavam čistog srca, ne očekujući ništa - kao što ništa nisam niti očekivao niti tražio kada sam kao dragovoljac otišao u Domovinski rat. Činim to jer sam i ovaj put na strani Hrvatske, jer vjerujem u bolju Hrvatsku - stoji u facebook statusu Boška Ramljaka.

R.Horvat

Primjedbe

Popularni postovi