Odgovor na napade iz političkog podzemlja


 
Poštovani,

periodično ponavljanje laži o mojemu navodnom sudjelovanju u aferi „prostitucija“ u posljednje vrijeme, doživljavam kao napad na mene osobno i na moju obitelj. Napominjem da  sam to u više navrata demantirao. Općinsko državno odvjetništvo iz meni nejasnih razloga, prigodom čitanja optužnice ponovno navodi slučaj u kojemu ni na kakav način nisam sudjelovao, dovodeći moje ime u kontekst događaja, znajući očito unaprijed koje će posljedice takvo spominjanje moga imena u medijima imati za mene, za moju obitelj  i instituciju koju predstavljam.

Osjećam se žalosno što uopće moram pisati ovo priopćenje, pravdati se za takve monstruozne optužbe s kojima nemam apsolutno nikakve veze. Ipak, istine radi i zbog javnosti, moram kazati da osobe koje su optužene nikada nisam upoznao, s njima kontaktirao niti u bilo kakvoj vezi bio. Na ovaj način, kako se stvar postavila, svatko u ovoj državi može biti optužen ili doveden u ovakav kontekst, pa sam sebi postavljam pitanje koji su motivi za ovako nešto što mi se događa.

Mnogi me ljudi poznaju. Znaju za kakve se vrijednosti zalažem i kakav jesam. Obiteljski sam čovjek, sa suprugom i djecom živim normalnim obiteljskim životom i neka budu sigurni oni koji mi na ovakav način podmeću da me neće uspjeti diskreditirati u očima javnosti, kao i da neće poremetiti sklad moje obitelji.

Naime, svima su poznati i jasno vidljivi rezultati moga rada, kako u općini Dugopolje tako i u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Ovakva podmetanja me neće zaustaviti u daljnjem savjesnom i kvalitetnom obavljanju dužnosti.

Na temelju svega navedenoga, molim medije koji su objavili ove neistine da se ubuduće klone svakoga daljnjega komentiranja spominjanjem moga imena u tom kontekstu, jer ću u suprotnom biti prisiljen obratiti se nadležnim sudovima kako bih zaštitio svoju čast i ugled, kao i čast i ugled svoje obitelji, a što bi moglo u konačnici donijeti mnoge neugodnosti i štetu autorima takvih tekstova kao i nakladnicima tih medija.

S poštovanjem

Zlatko Ževrnja



Primjedbe

Popularni postovi