Ljubica Vrdoljak, Hrvoje Marušić i stotinjak starih i novih članova u splitskom HDZ-u

petak, 10.svibnja 2013

Ljubica Vrdoljak i Hrvoje Marušić ponovno u HDZ-u

Dosadašnja nezavisna vijećnica splitskog Gradskog vijeća, Ljubica Vrdoljak, i uspješni poduzetnik, Hrvoje Marušić, reaktivirali su svoje članstvo u HDZ-u. Tvrde da je s njima u stranku došlo i pedesetak novih, mladih ljudi. Objasnili su zbog čega su se odlučili vratiti u HDZ, a osvrnuli su se na lošu gospodarsku situaciju u gradu.
- U HDZ sam ušla u studenom 1989. kada je to bila stranka opasnih namjera i kada su samo hrabri ljudi bili članovi. Izašla sam 2002. jer je takav politički kurs, na čelu s bivšim premijerom, za mene bio neprihvatljiv. HDZ se sada vraća svojim korijenima, politici dr. Franje Tuđmana, a nakon sklapanja koalicije Hrvatskog zajedništva osjetila sam da je ovo moj put i moja stranka. Sa mnom je došao i Goran Zlopaša koji je rekao da će se vratiti kad i ja to učinim. Većina su mladi ljudi koji nisu bili članovi ni jedne stranke, dokazali su se u svom poslu i ne treba im politika - kazala je Ljubica Vrdoljak i objasnila da nikada nije podržavalaKeruma već projekte.
- Nikome nije odgovaralo rušenje Gradskog vijeća jer nismo mogli smijeniti gradonačelnika. To se moglo samo na referendumu. Podržavala sam projekte i stojim iza onoga za što sam digla ruku u Vijeću - rekla je Ljubica Vrdoljak.
Hrvoje Marušić je također bio jedan od prvih članova HDZ-a, a iz stranke je izašao kad i Ljubica Vrdoljak te od tada surađuju. On je istaknuo kako Split ima potencijal od 2,5 milijarde eura gotovih nerealiziranih projekata.
- Od gradonačelnika poduzetnika očekivali smo puno. Na početku je bio simpatičan, drag, alternativa svemu i svačemu. Ja ga znam 20 godina, ali to nije više isti čovjek. Napravio je jedan jedini projekt i to kao spomenik svom neuspjehu kojeg su građani Splita platili 80 milijuna kuna. Napravio je lijepu šetnicu, ali je taj novac trebao uložiti u razvoj grada koji je nakon njega gospodarski i urbanistički devastiran i zapušten - rekao je Marušić i naglasio da se pokretanje investicijskog ciklusa može ostvariti jedino zapošljavanjem.
Kandidat za gradonačelnika, Vjekoslav Ivanišević, poručio je da rješavanje problema nezaposlenosti nije samo na Vladi već da i Grad može puno učiniti.
- U 26 godina rada u Solinu i Dugopolju na prvom mjestu mi je bio razvoj gospodarstva jer je to osnovna predispozicija za daljnji razvoj socijale, obrazovanja, kulture i sporta - naglasio je Zlatko Ževrnja, kandidat za župana.
Petar Škorić, predsjednik splitskog HDZ-a, poručuje da je HDZ nakon gubitka izbora okrenuo novu stanicu.
- Ovo je snažan, obnovljeni HDZ, koji može vratiti ponos Splitu - rekao je Škorić.
Pressici su, među ostalim, još nazočili i Marko Bartulić, direktor Hvidre d.o.o., te Goran Kosor iz Udruge veterana i dragovoljaca Brodosplit.
INES BRAJEVIĆ

Primjedbe

Popularni postovi