Hvala Bogu i Providnosti koja nam je progovorila po biskupu Pozaiću
Hrvatsko žrtvoslovno društvo i Koordinacija braniteljskih udruga grada
Zagreba
Okrugli stol: Jovanovićev
zakon o spolnom odgoju u školama je poguban
srijeda – 9.
siječnja 2013. – 11.ooh -
Kaptol 27
Mons. Valentin
Pozaić: Antropologija umjesto ideologije
Čovjek dolazi na
ovaj svijet s obiljem sposobnosti koje je potrebno njegovati i razvijati kako
bi se ispravno razvile i obogatile njegovu osobnost. Polazeći od onih tjelesnih
pa intelektualnih i emocionalnih, dolazimo do etičko-moralnih sposobnosti, do savjesti, po kojima čovjek jest čovjek. O tome
govori filozofska i teološka disciplina - antropologija.
Potreba odgoja za dobro, za
univerzalne moralne vrednote, za osobe značaja i časti i dostojanstva, za
poštivanje svijeta intime, napose djeteta, više je nego očita.
1. Antropologija
Antropologija
promatra čovjeka-osobu u njezinoj cjelini = čovjek tijelom i dušom jedan (GS 14). Zato smatra da je
kod odgoja djeteta i mlade osobe važan cjelovit
i uravnotežen razvoj na svih tim područjima. Banalizacija tijela -spolnosti
– banalizacija je čovjeka.
Kršćanska antropologija temelji se
na onoj biblijskoj: čovjek stvoren na sliku Božju; muško i žensko – stvori ih. I njih dvoje bit
će jedno tijelo. I kad budu jedno - mogu se naći u troje (Post 1,28; 2,24;
Mk 10,6 ). Ljubav i rađanje –
prokreacija – idu zajedno.
Neo-komunistička
i liberalno-fašistička kulturno-antropološka revolucija ne poznaje čovjeka
kakav je do sada bio poznat: ens rationale = razumno biće, homo sapiens = mudro biće, imago Dei = slika Božja.
Čovjek je sada stroj za udovoljavanje seksualnih poriva: ne prepoznaje ni
zadivljenost ni zaljubljenost, ni ljubav ni rađanje, ni čistoću ni vjernost, ni
žrtvu ni solidarnost.
Gdje
su u toj razuzdanosti - djeca? Pogani su Rimljani znali: Djetetu dugujemo najveće poštovanje. O djeci, među ostalim, Isus kaže: 'Onomu
naprotiv tko bi sablaznio jednoga od ovih najmanjih što vjeruju u mene bilo bi
bolje da mu se o vrat objesi mlinski kamen pa da potone u dubinu morsku' (Mt 18,6). Koliko sablazni
u tom zdravstvenom odgoju?
2. Historia magistra vitae
Povijest
je učiteljica života. Kada su prezrene temeljne vrednote ljudskog osobnog i
društvenog života, njihovo mjesto okupira relativizam,
anarhija i konačno diktatura.
Ne treba zaboraviti da je
nacizam došao na vlast putem demokratskih izbora. Zlorabeći načelni legitimitet
i zadobiveni mandat, zaveo je diktaturu -
i dalje je poznato. Treba li upozoravati na sličnosti s komunizmom u
Hrvatskoj danas?!
Navodna
demokratska vlast u Hrvatskoj, ili, kako je rekao sisački biskup mons. Vlado
Košić, odnarođena vlast http://forum.dnevno.hr/kolumne/55394-koja-je-vlast-
narodna.html;
uspostavljena je
nakon redovitih izbora, i hvasta se da je dobila mandat za svoju ideologiju.
Poznato je: za uspješnu
manipulaciju potrebno je stvoriti bezličnu masu, pojedince i društvo bez
svijesti o svom dostojanstvu i pravima, i bez identiteta.
3. Neo-komunistički program: kulturna – antropološka
revolucija
Budući da su zakazali u odgoju
roditelji i vjeronauk (!?), tako zbori Ministar, treba uvesti režimski odgoj. 'Kurikulum
zdravstvenoga odgoja – u kojem se
nalaze 'moduli o
spolnoj/rodnoj ravnopravnosti i odgovornom spolnom ponašanju' – ne poznaje
i odbacuje cjelovito vrednovanje osobe pojedinca, ustanove braka i obitelji.
Pod krinkom zdravstvenog odgoja nameće se program indoktrinacije
ideologije homoseksualizma, erotizacije
i seksualizacije djece od najmlađe dobi. Šutke se prelazi preko već dobrano
poznatih zlih posljedica takvih eksperimenata s djecom širom svijeta.
Nakon
'ukazom' uvedene revolucije-odgoja više nema 'muško – žensko', više nema spola,
postoji samo rod: proizvoljni izbor začudne ideologije. Više nema 'otac' i 'majka', nego
'roditelj A' i 'roditelj B'. Što će biti s djecom? – Vjerojatno: 'uradak U, V, Ž'
- itd.
Neki se od tih
zastupnika 'revolucije - prevrata' pozivaju čak i na Bibliju: kao da
zaboravljaju da je Bog stvorio Adama i
Evu, a ne Adama i Stevu!
Adam i Eva: 'Njih
dvoje bit će jedno tijelo' (Post
2,24). Adamu i Evi udijeljen je prvi blagoslov u Knjizi
života - Bibliji: 'I blagoslovi ih Bog i reče im: 'Plodite se, i množite, i
napunite zemlju, i sebi je podložite!' (Post 1,28).
Taj božanski
stvaralački čin, upisan u samu narav čovjeka – naravni biološki i moralni
red, razlog je zašto muškarac ostavlja
oca i majku, i postaje jedno tijelo, jedna duša, sa svojom ženom. Oni više nisu
dvoje nego jedno. Kad njih dvoje budu
jedno, mogu se naći u troje – nastanak novog ljudskog života, prokreacija nove
osobe na sliku Božju.
Rodna ideologija, izrod ideologije
homoseksualizma, niječe očitu činjenicu
postojanja ljudskog bića kao muško i žensko, kao temelj obitelji i društva i
budućnosti naroda, uvodi u poremećaj spolnog identiteta, a što je teška bolest (http://medical-
dictionary.thefreedictionary com/ gender+ identity+disorder); Odatle izvire pitanje: 'Ima li ministar
Jovanović vaginu?'
Ta je ideologija pobuna protiv činjenica,
protiv evidentne stvarnosti, protiv zdravog razuma, protiv prokreacije, protiv
prirodnog moralnog zakona; to je pobuna protiv Stvoritelja - Ljubitelja i Darovatelja života (Mudr 11,26).
Nakon što je dokinut nordijski 'Rodni
institut' – zbog kako je objašnjeno šarlatanstva, ovaj ministar i njegov agent,
u Hrvatsku uvode u ime znanosti 21. stoljeća
– šarlatanstvo.
Sve je isplanirano i učinjeno tiho i
konspirativno, urotnički, podzemno. I nije ih sram.
4. Papagajski fenomen
Bilo bi vrlo zanimljivo sociološko, i ne manje psihološko,
istraživanje papagajskog fenomena ponavljanja fraze 'znanost 21. stoljeća'.
Predstavlja li fraza 'znanost 21. stoljeća' nebulozni 'Plan 21' ili pak poruku
praznovjerja 21. stoljeća 'Aquarius – doba zla'? Nakon što su nas doveli u
ekonomsko smeće, hoće li nas sada strovaliti i u moralni kaos – u doba zla?
Medicina je znanost, jednostavno
rečeno, koja polazi od rezultata istraživanja i provjeravanja, pa se voli
nazivati 'evidence-based medicine'. Uzmimo dva slučaja:
1. U
vrijeme rasprave o in vitro oplodnji – zapravo o identitetu, dostojanstvu i
pravima ljudskog embrija - ministar zdravlja i bolesti prezreo je svoju struku,
odbacio je evidentnu činjenicu da ljudski život počinje začećem, te ustoličio
princip prohtjevnosti: život može početi od početka, negdje kasnije, nakon
poroda – prema nečijem prljavom interesu. I sve to, isticao je, u ime znanosti
21. stoljeća.
2.
Sada u raspravi o odgoju, što je pitanje humanističke naravi, antropologije,
svijeta vrednota, izrazito etičko i moralno pitanje, pitanje životnog
opredjeljenja za dobro ili zlo – ministar prosvjete, u ime znanosti 21.
stoljeća, priziva matematiku: 1 + 1 !
Izbor
ne dopušta, niječe slobodu i mogućnost izbora, provodi nasilje, proizvodi
žrtve: kao da još uvijek živi u oblacima
partije, terora centralnog komiteta. Što poželi – to naredi. Njegove su želje -
zakon. On ima mandat, on ima vlast (www.zdravstveniodgoj.com/;)
Stavi
li tko, u ime demokracije, u pitanje
ministrovu diktaturu, neka bude spreman da dobije jednu od etiketa: dezinformacija, sve vrvi od neistina,
neistinito i lažno, uznemirujete javnost, manipuliranje roditeljima,
zlonamjeran, zločest, kriv, neodgovoran, ukrao Božić, sram vas bilo – minorna
udruga (a GROZD ima 40.000 članova-podupiratelja).
Za druge udruge, ma kako
dubioznog podrijetla, karaktera, financiranja i djelovanja, ne pita se broj
članova. Po načelu jednakosti ili diskriminacije? Sve u stilu: 'nova
pravda' - stara nepravda, jer to je selektivna pravda.
Ako li ste pak hijerarhijski
dio Crkve, biskup ili kardinal, onda možete uživati u nekim od ovih
komplimenata: 'Sve što smo ovih dana čuli od
biskupa su zločeste laži, a s ljudima koji lažu ja jednostavno ne mogu
razgovarati. Crkva djeluje neprihvatljivo, zlonamjerno i dezinformirajuće' (http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska/Jovanovic-
Biskupi-lazu-a-ja-s-lazljivcima-ne-razgovaram); Drug ministar posjeduje dar
čitati namjere – zle.
I
premda je svečano i drsko izjavljivao kako na to pitanje više ne će utrošiti ni
minute, ministar papagajski i nadalje ponavlja iste bedastoće. I ne pogleda se u ogledalo – savjesti.
Čija
li je ono notorna parola opstanka: 'Lažite, lažite – nešto će uvijek ostati?!'
Svim
silama ministar hoće nametnuti dojam da
nije imao ni kućnog ni školskog odgoja, da nije prijateljevao s knjigom 'Bonton
– pravila lijepog ponašanja'.
Neo-komunisti nadmašili su paleo-komuniste. Kao da su nošeni slovom i duhom njihove himne humanosti, zapravo one 'ode mržnji',
sotonskog nadahnuća: 'Mrzimo vas'.
Dà - ta 'oda mržnji' živi i
danas, i truje ljudske duše. U autorovo se ime, još
uvijek svake godine, održavaju skupovi i dijele prestižne nagrade (http://www.hrsvijet.net/index.php?
option= com_ content &view=article&id= 12911: goranovo-proljeće-ustvari-je-sumrak-goranova-
uma&catid=43:glas- hrsvijeta&Itemid =151) Mrzimo vas – i to ulazi u
znanost 21. stoljeća!?
5. Hrvatska država
'slučaj' ili ponos
Hrvatska je država s visokog
vrha s prezirom ožigosana kao 'država–slučaj'. U slučajnoj Vladi slučajni drug
ministar može prijetiti, vrijeđati, ponižavati, omalovažavati, rugati se. A ne
izostaju ni odmazde. Ima u toj družini više bolesnika.
Ako
orkestar svira falš, u pitanju je dirigent
- i njegova sjena.
Ima
li tu kakvog posla za Hrvatsko žrtvoslovno društvo? Kolike su tu već sada žrtve
diskriminacije: od djece i njihovih roditelja, preko učitelja, ravnatelja
osnovnih i srednjih škola, do drugih javnih djelatnika? Nije li tu već cijela
povorka žrtava.
Nije
u pitanju samo jedna Karolina - živi povijesni primjer žrtve i stradanja za
istinu, za časno i etičko djelovanje u sredstvima društvenog priopćivanja – u 21.
stoljeću! (http://www.vecernji.hr/
vijesti/hrt-se-ispricao-zbog-emisije-spolnom-odgoju- okrivio-urednicu-clanak-492189).
HHO, ili haha-hoho, kakav je
– takav je, inače miljenik HTV, sada
njegova izjava o odgoju nije mogla dobiti mjesto na HTV? Razmišlja li tko o tome?
U onom letku 'O programu
zdravstvenog odgoja' (Tajništvo
HBK, Advent, 2012.), za koji je drug
Jovanović hrvatskome narodu putem televizije objavio da vrvi neistinama, a da
nije naveo ni jednu, stoji nekoliko upita koji počinju sa: 'Je li vam svejedno
što će vaše dijete učiti …' – i navodi se u nekoliko točaka što će sve to
učiti.
Doista: je li vam svejedno
što će vaše dijete učiti u školi koju vi plaćate? Škola se ne uzdržava
partijskom članarinom ministra, već visokim nametima poreza na više nego
skromne prihode brojnih roditelja.
Trebalo bi biti jasno: djeca nisu vlasništvo
države, bila ta država demo-kratska ili demon-kratska, paleo-komunistička ili neo-komunistička.
Djeca su ono najvrjednije u životu roditelja; djeca su njihova budućnost.
Pitanja
u spomenutom letku sudbonosna su za ovu i buduće generacije, jer zlo se nameće
silom državnog totalitarizma, jednoumlja. To je liberalni fašizam. Mogućnost izbora – nedopustiva je; sve u
ime partijske demokracije.
Uistinu, ta pitanja ne smiju
ostati bez odgovora. Svima vama hvala na vašoj nazočnosti: Svi mi danas ovdje
okupljeni, već smo dio odgovora, dio utemeljene nade za budućnost. I mi smo u povorci slavnih Generala: Ante i
Mladena.
Mi smo za državu Hrvatsku –
državu ponosa, časti, dostojanstva i djece i odraslih.
Hrvatskoj je potrebna nova
oluja. Hrvatskoj je potrebna lustracija.
Hvala na pozornosti!
Zagreb, srijeda 9. siječnja 2013.
Primjedbe