Gotovina ispunio zavjet i poručio mladima da vjeruju u budućnost i u sebe

PRVI INTERVJU GENERALA ANTE GOTOVINE NA RADIJU MARIJA BISTRICA

Gotovina: Poručujem mladima da vjeruju u budućnost i u sebe

Gledajmo naprijed, idemo naprijed, jer naša je budućnost i ona ovisi o nama - rekao je general Gotovina.

Povećaj Gotovina: Poručujem mladima da vjeruju u budućnost i u sebe
Gotovina je danas bio u Mariji Bistrici
Foto: Matija Topolovec/PIXSELL

  • Gotovina je danas bio u Mariji Bistrici

Nakon mise u bazilici marijabistričkog svetišta, general Ante Gotovina dao je svoj prvi intervju nakon izlaska na slobodu. Odazvao se, naime, pozivu Radija Marija Bistrica, gdje je s njim razgovarala novinarka Ana Kruhak. U kratkom razgovoru ponovno je rekao da se moramo okrenuti budućnosti i pozvao mlade da budu optimisti i vjeruju u budućnost i u same sebe.
>>Gotovina s obitelji u M. Bistrici: Zahvalio je Majci Božjoj na slobodi

- Sretan sam. To je bio moj zavjet. Da prvu svoju nedjelju na slobodi, kad dođem kući, iskoristim da pozdravim svoju Majku, Majku Božju Bistričku. I ta se moja želja, moj zavjet ispunio. Hvala Bogu - rekao je general Gotovina o svome posjetu svetištu.
Na upit kako je bilo u njegovu srcu u petak, kada je donesena presuda i kada su emocije preplavile Hrvatsku, general Gotovina je rekao da je sve "išlo jako brzo".
- To je išlo tako brzo, ali sretan sam, na kraju, da sam završio to poglavlje, taj maraton i bitku koju smo vodili svi zajedno. I na kraju krajeva - pobijedili. Pobjeda je naša. To pripada našoj povijesti. Gledajmo naprijed, idemo naprijed, jer naša je budućnost i ona ovisi o nama - rekao je u svom prvom intervjuu general Gotovina.
- Žao mi je što danas nisam mogao biti sa svojim prijateljima i suborcima u Vukovaru i Škabrnji, ali bit će prilike i za to. Ovih dana otići ću i u Vukovar i u Škabrnju, da se poklonim žrtvama i pomolim. Ali, zapravo, danas ovdje u svetištu Majke Božje pomolio sam se za svoje suborce, za sve žrtve Vukovara i Škabrnje. I zapravo, sretan sam zbog toga, jer mi se ispunila želja da prvu nedjelju na slobodi budem u svetištu Majke Božje Bistričke. Vjerujem da ćemo imati prilike družiti se i ubuduće - kazao je Ante Gotovina.
>>'Znam tko je dao uhititi Gotovinu, ali ne smijem reći'
Na upit što bi poručio mladima danas u Hrvatskoj, general Gotovina je rekao:
- Da budu optimisti i da vjeruju u budućnost, da vjeruju u sebe. Uz Božju pomoć i Majke Božje bit će sve u redu.

Primjedbe

Popularni postovi