OTVORENO PISMO PREDSJEDNIKU JOSIPOVIĆU


            MOJE OTVORENO PISMO PREDSJEDNIKU REPUBLIKE HRVATSKE

                                                                                                              U Clevelandu, 15. veljace 2012

Velecijenjeni dr. Ivo Josipovicu!

Ja, nize potpisani J. Ivan Prcela, prezivjela sam zrtva HRVATSKOG HOLOKAUSTA, koji je bio pocinjen poslije Drugog svjetskog rata.  Taj zlocin protiv covjecnosti pocinjen je po nalogu hrvatozdernog i superstaljinistickog Josipa Broza Tita.  Medjutim, Vi se hrvatskome narodu ne ispricavate zbog toga mirnodobskog zlocina, ali ispricavate se protiv uglavnom izmisljenog i prenapuhanog t. zv. Holokausta u Jasenovcu.  Ta licumjernost mene potice da Vam uputim samo dva pitanja:

1.  Kada cete se hrvatskome narodu ispricati za masovne pokolje nad mojim narastajem koje je pocinio Tito, Vas otac i drugi krvolocni jugo-partizani? 

2.  Kada cete dati ekshumirati Duboki Jarak u Sesvetama koji krije tisuce poubijanih hrvatskih zarobljenika?

Za prvo pitanje imam solidne razloge u svojemu djelu Operation Slaughterhouse od 1970. i 1995. i u knjizi Hrvatski holokaust u izdanjima od 2001. i 2005.  Nazalost, za ova svoja zivotna djela nikada nisam dobio priznanje od Republike Hrvatske, iako povjesnicari te knjige smatraju najboljim djelima o Hrvatskom holokaustu, poznatom pod popularnim imenom Bleiburske tragedije.

Na drugo pitanje potice me Dok. LXXV u tim tek spomenutima knjigama.  Taj ocevidni iskaz s mnogo detalja napisan je od hrvatskog onda prezivjelog casnika Krune Vucicevica.  Zbog tih zorno napisanih detalja taj Dokument meni je drazi nego ijedan drugi od 100 objavljenih iskaza.  Taj opis ekshumatorima moze posluziti kao najbolji pokazatelj, gdje ce oni naci kosture hrvatskih ratnih zarobljenika i njihova sacuvana hrvatska obiljezja.

Vi, Presjednice Josipovicu, kao i Vas predsasnik Stipe Mesic, nasjedate srbo-zidovskim lazima i astronomskim brojkama o t. zv. Holokaustu u Jasenovcu.  Kao povjesnicar i prizivjela zrtva preuzasnog Hrvatskog holokausta ja se zgrazam nad tim lazima i neprestano prstom ukazujem, da Jasenovac krije mase poubijanih hrvatskih ratnih zarobljenika.  Ove poubijane jadnike konvoji kamiona su dovazali iz Slovenije i hrvatskih krajeva ravno u Jasenovac i oko toga mjesta njih pokapali – da se tako “dokazu” zlocini hrvatskih Ustasa!  TE LAZI I ASTRONOMSKE BROJKE O USTASKIM ZLOCINIMA OVJEKOVJECENE SU U YAD YASHEMU U JERUZALEMU!  Bez ikakva straha, ja sam na to pred tocno mjesec dana upozorio Jeruzalemske novine i dr. Efraima Zuroffa, siritelja tih i mnogih drugih lazi, sve na racun branitelja Nezavisne Drzave Hrvatske.

Hrvatski Predsjednice, mene moja savijest i hrvatsko srce poticu da pred Vas iznesem sve iznesene cinjenice jer mnoge legije hrvatskih mucenika mojega POKLANOG narastaja zasluzuju da im se oda duzno postovanje a ne da ih se neprekidno prikazuje kao zlocince.  Njihova krv i nase molitve stizu do prijestolja Bozjega.  Zato, u ime tih nasih mucenika, ja na Vas apeliram da se ispricate hrvatskome narodu nad nevino prolivenom krvlju mojega narastaja i da dadete ekshumirati ne samo Duboki Jarak u Sesvetama nego i splitsko groblje Lovrinac i mnoga druga ubijalista diljem Republike Hrvatske.

U ljubavi za nasu Vjecnu Hrvatsku, od srca Vas pozdravljam i unapried Vam se zahvaljujem na svemu sto cete Vi poduzeti na slavu Hrvatskih mucenika i za trajno dobro nase ljubljene Hrvatske.

J. Ivan Prcela

Primjedbe

Popularni postovi