HRVATSKI PLAMEN ŽELI UJEDINITI SVE DESNE STRANKE

Marko Perković Thompson: Hrvatski plamen želi ujediniti sve desne stranke

E-mail Ispis PDF

Marko Perković dao je interview za uredništvo www.thompson.hr. Objavljujemo interview u cijelosti:

Vidimo neki mediji pišu da seliš u Split?
Želja mi je živjeti u Dalmaciji, točnije u Čavoglavama i Splitu ! U budućnosti želim u Splitu živjeti, a u Čavoglavama imati dom!

Neki pišu da već kupuješ stan u Splitu?
U Splitu imam stan ima 7 godina.

Navodno, prodaješ Zagrebački stan?

Ma glupo mi je o tome išta govoriti. Niti ja prodajem stan, niti su to pravi podaci moga stana. Očito se radi o nečijoj zloj namjeri ! Ha, znamo da špijuni vrebaju na svakom koraku ali ovi oko mene moraju jadni i izmišljajti ne bi li kako prodali moju, privatnost i zaradili plaću...ha, ha, ha.  Nisu ni špijuni više kao što su nekad bili! 


Jedno vrijeme su pisali da je stan 180 kvadrata, pa 250, pa 450, pa sada 730 kvadrata?

Vjerovatno će goniti do 1000 kvadrata ako ne do cijele zgrade...ha,ha,ha. Pa nije problem, svakome je dostupno provjeriti u grutovnici, nema potrebe lagati.

Čavoglave ove godine slave dan pobjede?

Da, zato sada pojedini novinari i divljaju i pokušavaju me ocrniti. Pa svake godine  uoči proslave izmišljaju nekakve afere. Oni bih htjeli zaustaviti proslavu Oluje,  a mi je želimo i hoćemo slaviti !  I ove godine pripremamo veliku feštu.

Što je sa strankom hrvatski plamen?


Hrvatski plamen je udruga, a ne stranka. Hrvatski plamen želi ujediniti sve desne stranke, sve domoljube, istaknute pojedince i kao takvi izaći na izbore. Zvonko Bušić je veliki domoljub kojeg ja iznimno poštujem, žrtva koju je on dao za Hrvatsku državu je velika kao i njegov utjecaj. Već dugo nisam kod nekoga osjetio toliku žar za Hrvatskom kao kod njega. Da, on i takvi ljudi uvijek će imat potporu od mene.

Marko hvala što si našao vremena i javio nam se.

Hvala vama i naravno pozivam vas sve 5. 08. u Čavoglave na proslavu dana pobjede i domovinske zahvalnosti.
Uredništvo thompson.hr

Primjedbe

Popularni postovi