DOBRO DOŠAO SVETI OČE



Pošto se približava dolazak SVETOG OCA BENEDIKTA XVI., svi internetski portali i dnevni novine u vlasništvu Europa press holdinga i ostalih stranih tvrtkih, a i oni domaće proizvodnje koji su produžnice komunizma zvanog neoliberalizam, , iz dana u dan nas obasipaju antipapinskim, anticrkvenim i antivjerkim člancima. U tu grupu spada i portal blog.hr. To me ništa ne čudi niti iznenađuje, medijski progon Crkve je danas normalna stvar. No, količina mržnje prema katolicama i poglavaru Katoličke Crkve me zabrinjava. Pogrdni naziva za Papu, vulgarne karikature, profaniranje vjerski stvari, diskriminacija u svim pogledima, omalovažavanje osjećaja vjernika, pozivanje na prosvjede protiv Pape, ismijavanje, ponižavanje... pitam se: "pa Bože, što nas još čeka?" Crkvu nam blate iz dana u dan po svim pitanjima, a nigdje se ne može čuti glas vjernika. Ni u jednom mediju, osim na onim katoličkim. Kao što rekoh, to je danas normalna pojava.

No, što Crkvu više mrze, što je više progone, što je više blate, što blate njezine vjernike, svećenike, biskupe, Papu i sa svime što katolici vjeruju se izruguje, to se više osjećam katolikom, tim moja vjera raste, a sve to potvrđuje Evanđelje da mora biti tako. Povijest je pokazala da Crkva u svojim najgorim vremenima rađa najviše svetaca, da je najjača vjera onih koji zaista vjeruju u doba kada Crkvu progone i muče. Ovo su definitivno najgora vremena, gdje biti katolikom je opet postalo opasno, opet ti se važe svaka riječ. Reći Istinu svoje vjere u lice svijeta koštat će nas svega.
Hrabro podnesimo sve! Ljubimo svetog Oca, pokažimo da smo uz njega u svemu, ZAJEDNO U KRISTU.



U svijetu imate muku, ali hrabri budite - ja sam pobijedio svijet! (Iv 16,33)



"Ponekad sam, dakako, zabrinut i pitam se hoću li čisto fizički sve to moći izdržati. Putovanja su uvijek zahtjevna. Tremu zapravo nemam, jer je sve dobro pripremljeno. Zatim, znam da sada ne govorim za sebe samoga, nego da sam jednostavno tu za Gospodina – i da ne moram razbijati glavu hoću li dobro izgledati ili naići na odobravanje i tomu slično. Činim ono što mi je naloženo, svjestan da se to događa za onoga Drugoga i da ovaj Drugi jamči za mene." – Benedikt XVI, o putovanjima, "Svjetlo svijeta"



Blagoslivljajte svoje progonitelje, blagoslivljajte, a ne proklinjite! (Rim 12,14)



Blago progonjenima zbog pravednosti: njihovo je kraljevstvo nebesko! Blago vama kad vas - zbog mene - pogrde i prognaju i sve zlo slažu protiv vas! Radujte se i kličite: velika je plaća vaša na nebesima! Ta progonili su tako proroke prije vas! (Mt 5, 10)

http://www.youtube.com/watch?v=kkZOCmyJ4JM


--


Tako je malo potrebno da budemo sretni:
samo se okrenuti prema suncu i već smo svijetli,
samo reći Bogu "da" i već smo spašeni...

Primjedbe

Popularni postovi