"KIŠNI ČOVJEK"

KIŠNI ČOVJEK Ispis E-mail


Sinoć je - „ulilo“.
Rekli bi mi.
U Splitu.

Počelo je kišiti negdje oko 19 sati.
I nije prestajalo. Sve do poslije 20 sati.
 

Sample Image


A ja sam imao promociju. Promociju sidara. U Splitu. Doma. Po pljusku.

Dobre ljude ništa ne može omesti. Pa ni kiša.
I došli su dobri ljudi. Došli su u velikom broju.
Došli su na poziv „kišnog čovjeka“. Na moj poziv.

I hvala vam. Svima.

Svima koji su došli i svima koji su željeli doći, a nisu mogli.

Emocije su me savladale. Mnogima se, od uzbuđenja, ni imena nisam mogao prisjetiti. Iako je iza mene više od stotinu javnih svjedočenja ovo je imalo poseban emotivan naboj.

Tu je bila čitava moja obitelj. Uža i šira.
I puno dobrih i dragih ljudi iz mojeg života.
  
Sample Image
  
I kao i sinoćnja proljetna kiša koja je bila blagoslov žednoj zemlji tako je i atmosfera među okupljenima za mene bila pravi Božji blagoslov i pravi poticaj za ustrajati i nastaviti i dalje svjedočiti Krista.

Pljusak me je mimoišao ali me je zato natopila kiša.
Zato i jesam "kišni čovjek".
Bogu hvala.

Hvala svima.
Od srca.

Primjedbe

Popularni postovi