GOVOR IVE MARKULINA NA TRIBINI HRASTA U ZADRU

Zadar, 24. ožujka 2011. godine.
ivo_markulinDrage Hrvatice i Hrvati
Drage Zadranke i Zadrani
Poštovane građanke i građani

Večeras smo se okupili kako bismo Vam po prvi puta predstavili pokret Hrvatski rast - Hrast u Zadru.
Osnovali smo vijeće za IX izbornu jedinicu i za grad Zadar.
Dragi hrvatski puče, hrvatska poslije smrti velikog Franje Tuđmana ide u krivom smjeru. Sve dobro što je pokojni predsjednik Tuđman postigao, ova politička „elita“ upropaštava.
Kako predsjednik Tuđman reče, za „ judine škude“ spremni su prodati i posljednji ponos drage nam DJEDOVINE.
Okupili smo se oko zajedničke ideje i osnovali pokret Hrvatski rast - Hrast kako bi na ovim izborima napokon, u „5 do 12“ zaustavili ovo uništavanje drage nam Domovine.
Odbacili smo sve naše razlike te se okupili oko ove ideje zajedništva za spas Hrvatske.
Ovi izbori zadnja su prilika da s minimumom štete ispravimo sve što je ova garnitura političara iz Hrvatske uništila. Ne hrvatskih političara, naglašavam.
Ovo sramno ponašanje političke „ELITE“ prelazi sve granice tolerancije.
Oni su umrtvili i pasivizirali hrvatski narod.
Oni su podijelili hrvatski narod: i politički i regionalno.
Osim toga, dijasporu i Hrvate iz BIH, koji su krv lili za ljubljenu Domovinu, tjeraju iz Hrvatske kao u najgore titoističko protuhrvatsko vrijeme.
Navijačke skupine dijele do usijanja rata.
Tragedija je, što su čak i BRANITELJE podijelili u interesne skupine ili pak prema strankama i partijama, ni ne znam na koliko grupa i grupica.
Podjelom raznih privilegija pojedincima, branitelje su suprotstavili jedne protiv drugih.
Oni znaju koja su snaga BRANITELJI, i samo da BRANITELJI zajednički nastupe, pobjeda na izborima bila bi zajamčena. Oni to znaju, zato nas dijele.
Na čelu te goloruke mladosti, koja je svojim tijelima i čistom hrabrošću stala na branik Domovine, našao se vizionar, političar, državnik Franjo Tuđman i tako, makar u obliku „ostatka ostataka“ (reliquiae reliquiarum) nekoć slavnog hrvatskog kraljevstva, stvorena je REPUBLIKA HRVATSKA.
Hvala braniteljima! Hvala mladosti našoj hrvatskoj!
Hvala pokojnom predsjedniku Tuđmanu!

Dragi puče, upozorili su me kako u IX izbornoj jedinici ovaj POKRET nema šanse. Zašto gospodo moja?
U ovoj izbornoj jedinici navodno jake su stranke, oprostite partije, HDZ i SDP.
Dobro, gospodo. Idemo redom.
HDZ: „Kalmetina“ „luka“ zlatno tele i još štošta drugo o čemu ja sada nemam namjeru govoriti.
SDP: Zločini, zatvori, progon, diskriminacija Hrvata i hrvatske misli i štošta drugo o čemu ja sada nemam namjere govoriti.
To je njihova snaga.
A zajednički, izdali Domovinski obrambeni rat i izručili branitelje i GENERALE.
Bravo! Neka! Odlično?
Gospodo moja, ukoliko hrvatski puk to želi, neka glasuje ponovno za ove postojeće opcije! Neka!
To je pravo hrvatskog naroda, ali neka bar masovno izađe na izbore kako ne bi dogodilo da svega 30-40% birača odlučuju koga će staviti na vlast.
Mi pak želimo ići drugim putem:
  1. Ukoliko moram birati između „Kalmetine“ i Arbitražnog sporazuma, ja sam za srušiti „Kalmetinu“
  2. Ukoliko moram birati između luke i Gospodarskog pojasa, ja sam za srušiti luku.
  3. Ukoliko moram birati između EU i Hrvatske, ja sam za Hrvatsku.
  4. Ukoliko moram birati između svetog Domovinskog obrambenog rata i EU-a, ja sam protiv EU-a.
  5. Ukoliko moram birati između hrvatskih junaka, branitelja, generala i EU-a, ja sam za GENERALE.
  6. Ukoliko moram birati između Arbitražnog sporazuma i EU ja sam protiv EU.
  7. Ukoliko moram birati između hrvatske opstojnosti ili podaništva, ja sam za opstojnost..
Dragi moj puče dali su nam potrebna ovakva katastrofična pitanja? - Glasno i jasno govorim: NE!
Ali naglašavam:
  1. Ne u EU pod svaku cijenu! Ne na koljenima! Nismo mi roblje!
  2. Ne po cijenu Gospodarskog pojasa (ZERPA! I ribarstva)
  3. Ne po cijenu šuma!
  4. Ne po cijenu vode!
  5. Ne po cijenu mora!
  6. Ne po cijenu Arbitražnog sporazuma!
  7. Ne po cijenu dostojanstva!
Vratiti dostojanstvo i ponos 90-tih! Prestati kukati! Prestati plašiti se! Istjerati poltrone s vlasti! Procesuirati pretvorbene lopove! Procesuirati korumpirane!

Nadalje treba reći:
  1. Ne u EU bez šećerana, dok ih Nizozemska ima 5 na isti broj stanovnika!
  2. Ne u EU bez brodogradilišta!
  3. Ne u EU bez hrvatskog jezika,udžbenika i naobrazbe!
  4. Ne u EU bez Boga!
  5. Ne u EU zbog namjernog i planskog drogiranja hrvatske mladeži.
  6. Ne u EU zbog ubačenog kriminala i korupcije
S druge strane, moram još dodati:
  1. Da za poštene! Da za svoje!
  2. Da za izoranu Slavoniju!
  3. Da za naše more i ribare!
  4. Da za naše brodograditelje!
  5. Da za naše šećerane!
  6. Da za naše janjce i odojke, za naše mlijeko, sir, vino; da za našu ribu!
  7. Da za naš Hrvatski državni Sabor!
  8. Da za hrvatski jezik, udžbenike i naobrazbu!
  9. Da za pomoć Hrvatima u BIH
  10. Da za ravnopravnost naroda u BIH!
  11. Da za dijasporu!
  12. Da za Boga!
ZATO,
Dragi puče, na sljedećim izborima izađimo masovno na izbore, a hrvatska ideja, mora, naglašavam, mora se okupiti da pometemo ovog BELZEBUBA u liku neformalne sadašnje koalicije HDSPZ (to su grupacije oko HDZ-a i SDP-a, da skratim).
To je naš zadatak.
Idemo zajedno, idemo pomesti ovu antihrvatsku takozvanu „ELITU“. Zaslužili su to, dragi moji. Jer su uništili našu, vjeru, ponos i dostojanstvo, IZDALI SU SVE HRVATSKE SVETINJE i osiromašili hrvatski puk do krajnjih granica!
Izađite, izađimo masovno na izbore i glasajmo za Hrast! To je sveta dužnost hrvatskoga puka, hrvatskih institucija, hrvatskih domoljubnih stranaka, posebno hrvatskih branitelja.
To je sveta dužnost hrvatskog katoličkog naroda i hrvatske katoličke hijerarhije.
Sada imamo priliku. Odlučujmo sami o Hrvatskoj, a ne da po ponovo uđemo u nešto nepoznato, kao guske u magli, pa da i ovoga puta svoje pogrješke krvavo i skupo plaćamo!
Odlučimo sami, tada ćemo znati da je narod odlučio, a ne da su nas opet prevarili.
Ako ne želite takvu mučnu nacionalnu, demografsku, moralnu, političku i ekonomsku situaciju, uzmite ove riječi za ozbiljno i odgovorno iziđite na izbore, glasujte protiv političkih elita koje su nas uvalile u ovo katastrofalno stanje i dajte već jednom priliku novim poštenim, mladim snagama (evo ih ovdje i još ih imamo puno) koje jedine mogu učiniti nešto zaista dobro za ovaj napaćeni narod i ovu svetu zemlju krvlju, znojem i suzama natopljenu!
I da zaključim: jedan moj prijatelj često se upita:
“ Što imaju ABORIĐANI od toga što je Australija razvijena i „ demokratska“ zemlja.
„Ili što imaju američki Indijanci što su SAD-e
najrazvijenije, „demokratska“ i najjača sila svijeta“
Pitam to i ja vas, gospodo? Što?  N I Š T A.  Ponavljam:  N I Š T A!
N E S T A L I   S U!
D R A G I  MO J I !
Dragi hrvatski puče, zato Vas najozbiljnije pozivam. Dužnost nam je masovno izići na izbore i pomesti ove rušitelje Hrvatske te spriječiti zlu sudbinu da nam se ne dogodi kao Aboriđanima ili Indijancima ili da ne postanemo doslovno roblje stoljećima kolonizatorskih EU država!
Idemo u pobjedu, ne dajte se prevariti, i glasujte za Hrast ukoliko želite Hrvatsku, ponosnu, demokratsku, bogatu, dostojnu života i življenja i da je svi poštuju!
Iz pjesme „ DOMOVINSKOM ZAŠTITNIKU SV. JOSIPU“
(zadnja kitica)
Za svoj dom ćemo se boriti.
Za njega se tebi moliti.
Naprijed! Nećemo stati -
Hrvatskoj će sunce sjati!

ŽIVILA HRVATSKA!
Ivo Markulin
Član Velikog vijeća Hrasta

Primjedbe

Popularni postovi