STRAH SE UVUKAO U SPLIT...

INTERVJU STORNIRAN

Conte Ivano Bajamonti nepoželjan na programu „STV-a“ ("Splitska televizija").

Stvari s inicijativom ZA OPOZIV GRADONAČELNIKA postaju složenije - represija jasnija: umreženost gradskih poduzetnika/političara - alarmantnija...

Nekidan sretoh gospodina Juroslava Buljubašića u prolazu. Već sam ovdje govorio o mojem astojanju upoznati s inicijativom većinu splitskih značajnika, pa sam rado zaustavio i gospodina Buljubašića. Vi znate da se gospodin Buljubašić, po vlastitoj izjavi, povukao se iz svih vrsta lokalne gospodarske i političke aktivnosti.

Spram mojeg kazivanja nije pokazao više od ravnodušnosti. Dotični gospodin je inače jedan od vlasnika „STV-a“, ali i najutjecajniji.

Gospodin Slaven Relja, novinar „STV-a“ načinio je jučer s mojom smjernom stanovitošću gotovo jednosatni intervju, u kojemu sam iscrpno kazivao o polazištima inicijative, i o njenim daljnjim koracima. Kako sam vas jučer naputio, intervju je trebao biti emitiran večeras, u petak 19. ožujka u 21 sat.

Sinoć, dakle u četvrtak, sretoh gospodina Buljubašića još jednom u prolazu, i pohvalih novinara Relju za sjajan uradak. Kao life coachu, i specijalistu empatije, s lica i izraza gospodina Buljubašića smjesta sam iščitao mrzovolju. .Znao sam da će biti nevolja.

Danas, u petak, u rano popodne, nazvala me urednica „STV-a“ s obavijesti da se intervju neće emitirati - zbog stanovitih nesporazuma između nje i novinara Slavena Relje u pripremanju teme i načinu intervjuiranja. Nisam prihvatio njeno objašnjenje - zašto?

Zato što je gospodin Relja dosad načinio stotinu intervjua s raznim ljudima ovoga grada, a da ni za jednoga jedinoga nije imao nesporazum navedene, ili neke druge vrste, bilo sa prethodnim urednikom, bilo sa tekućom urednicom. Moja profesionalna i građansko-aktivistička intuicija mi kaže da je nalogodavac za storniranje intervjua samozatajni gospodin Buljubašić.

Zna li itko od vas za možda ipak postojeće poslovne odnose gospodina Buljubašića i njegova „SEM-a“ s gradskom upravom, koliko god dotični umirovljenik isticao svoju osobnu i inu neovisnost od gospodina Keruma? Možda ćemo tako istjerati još jednoga autokratskoga zeca iz šume.

DRUGO:

proteklih dana tražio sam mogućnost održavanja javnog predavanja na temu INICIJATIVA ZA OPOZIV GRADONAČELNIKA u jednom od gradskih javnih prostora. To su dvorane „Knjižnice Marka Marulića“, „Dvorana Gripe“, dvorana u „Domu mladeži“, dvorana u „Info zoni“, itd., itd. U nekima od njih nesmetano sam iznio nekoliko različitih predavanja lani i ove godine. Dočim bi shvatili naslov teme, voditelji rečenih ustanova i prostora odbijali su suradnju.

SRAH SE UVUKAO U SPLIT KAO OTROVNI POLIP.

Straše se medijski djelatnici, banovinski službenici, obrtnici i ugostitelji, profesori i sportaši, čak i stranački političari - svi podjednako. Koliko je fatalno pogriješio zakonodavac koji građanstvu nije dao instrumente za realno moguć opoziv ONOGA KOJI OVAJ STRAH GENERIRA!?

Inicijativa ZA OPOZIV GRADONAČELNIKA započela je s konstatacijom Kerumova ćudoređa, štovani (mogući) prijatelji inicijative. Stvar je, čini se, daleko, daleko opasnija. Split je PARALIZIRAN strepnjom od nekontrolirane samovolje Željka Keruma. Nekontrolirana AUTOKRACIJA je užasnija od nemorala prvoga dužnosnika grada.

Koji će se neovisni pojedinačni građanin usuditi javno propitkivati postupke gradske vlasti? Ako bi se i usudio - svi su mu putevi prema javnosti ZATVORENI. To je KOMUNIZAM iznova - s nacionalističkim pečatom. Kerumski NACI-KOMUNIZAM. Dolje s tim monstrumom, sugrađani.

Primjedbe

Popularni postovi