KATOLICI ĆE GLASOVATI PO SAVJESTI, A NJU NE MOGU IZMJERITI NIKAKVE AGENCIJE

PREDIZBORNO Ispis E-mail

I dok me, kao uostalom i druge, svakodnevno obasiplju ponudama i obećanjima, slikaju se po naslovnicama šetajući po Lijepoj našoj, znate valjda na koga mislim - sve više bivam uvjerena kako svatko od njih zna i može bez ikakvih poteškoća nastaviti odavde dokle smo stigli i jednako tako zna da za to ne treba biti osobito nadaren niti učen, pa ni radišan, a bome ni previše pošten i ozbiljan.

Jer kao ni dosad, osim iznimke prvog hrvatskog predsjednika, nitko ne će voditi ovu zemlju Hrvatsku po savjesti i poštenju, ni po domoljublju, ali hoće sustavom 'daljinskog upravljača'. Tako je to jedino moguće. Sve je zadano, sve predano i izbrisano, pa i riječ.

Nekoliko sam puta pogledala napise o cijeni promidžbe naših 'junaka' i ostala sam zaprepaštena lakoćom kako napr. jednoj gospođi nije nikakav problem potrošiti, zapravo izgubiti 5 milijuna kuna i kako se o tim milijunima nitko od njih ne stidi govoriti.

Imali su priliku posljednjih desetak godina gledati što je sve moguće učiniti za svoju zemlju i narod i uz koju cijenu, pa bi bilo upravo nezamislivo da poslije šezdesetak godina, slične ili iste prakse, već svi u ovoj zemlji ne bi znali to i tako raditi. Baš svi!

Sample Image

Zato ne očekujem da će ni mojim siromasima biti dručije ni bolje, ni da će miševi izići iz Marine potleušice i prestati gristi Katine tabane koja je kod nje našla svratište, a sad leži na Zaraznom odjelu, ili da će se mjerodavni uspjeti dogovoriti tko to od njih treba riješiti ovaj i slične slučajeve, jer 'ovi su najteži, najgori' i nitko ih ne će.

I 'dolje' se također može vladati kao i 'gore' i mi to doslovce preslikavamo služeći se pomno jednakim instrumentima. Nitko ne bi ništa i nitko im ne može ništa.

Srećom, Bog nam je darovao savjest a ona se ne kandidira, nema je na jumbo plakatima ni na dalekovidnici, ni agencija Puls je ne može izračunati.

Darovao nam je i slobodu ali i križ. Međutim nije zaboravio pokazati nam kako ga nositi i mi Ga slijedimo.

U ime svih onih koji pod zemljom koju su branili i oslobodili sad šute svoju ljubav za Hrvatsku – šutim je i ja.

Ona je vječna!

U Splitu 9. studenoga 2009. godine

Mira Donadini

http://www.donadini.net


------------------------------------------------------------------------------------------


MOJ SPLIT Ispis E-mail

Napokon je grad Split dobio još jedno novinsko izdanje: Udruga Moj Split jednom mjesečno izdavat će novinu koja će se putem kolportera dijeliti po cijelom gradu.

Brojni naši sugrađani već su se za blagdana Svetog Dujma susretali s tiskovinom istog imena, no od 6. studenoga moći će je dobiti svakog mjeseca, a ne samo na dan zaštitnika grada.

Besplatna novina "Moj Split" na gradskim ulicama!

Sample Image

Sample Image

Sample Image

Oni koji su imali u rukama novinu „MOJ SPLIT“ vjerojatno su primjetili moju kolumnu i jedan oglas.

Sample Image

Pretpostavljate da se bliži dan kada će „Radio Sunce“ započeti svoje emitiranje. Ne želim vas zamarati problemima na koje smo naišli (i na koje i dalje nailazimo) tijekom posljednjih nekoliko mjeseci.

Radio je bilo pripravno započeti emitiranje prije skoro dva mjeseca ali ... nadamo se da će do kraja ovog mjeseca svi ti problemi biti iza nas i da ćemo se ubrzo čuti u eteru.

Moja kolumna „U OVO VRIJEME“ započela je simboličkim naslovom „NAJGORE JE NEMATI STAV“. Vi znate da ja stvari ne volim izlagati „na prvi balun“ nego volim da se „igra razvije“.

Slijedi i kolumna. (Ivica Ursić)

Primjedbe

Popularni postovi