MESIĆ UDARIO PO BOLESNOM BISKUPU BARIŠIĆU

Mesić: Sazrelo je vrijeme za uklanjanje vjerskih obilježja

U razgovoru za NovuTV, predsjednik Mesić rekao je kako se zalaže za uklanjanje svih vjerskih obilježja, a ne samo križeva, iz državnih ustanova. O nadbiskupu Marinu Barišiću rekao je da ga očito mrzi: "Zašto bi on bio bliži Bogu od mene, zašto bi bio veći patriot od mene, zašto bi, na kraju, bio veći Hrvat od mene. Ja sam za ovu Hrvatsku bio na robiji, za ovu Hrvatsku sam vjerojatno dolazio u veće rizike nego svi svećenici. I sada da netko mjeri moje hrvatstvo, odakle mu pravo"...

Predsjednik otkriva svoje pravo lice.
Više ga se ne smije spominjati u negativnom kontekstu ni kroz asocijacije. Jer, jadan je onaj u čijim se riječima on prepozna. Najprije Miklenić i Glas koncila, pa Bozanić. Prije svih njih biskup Jezerinac. Slijede valjda biskup Bogović, Mrzljak, Pozaić, Ž. Puljić, Košić... i ostali 'klero-nacionalisti'. Nakon što ih predsjednik prozove i 'liberalni' novinari obrade, red je da ih obiđe UDBA, snimi njihove propovijedi i pokrene 'proces'. Ima li tko pametan u predsjednikovu okruženju??? Kad već ne umije sam razlikovati mržnju od kritike, načelan govor od napada.

Primjedbe

Popularni postovi