HODNJA OD PAKRACA DO TRSATSKOG SVETIŠTA ZA JURČEVIĆA

Marijan Peternel hoda od Pakračke crkve Uznesenja blažene djevice Marije do Trsatskog svetišta Uznesenja blažene djevice Marije s molitvenom nakanom da Hrvatska na predsjedničkim izborima izabere istinskog i poštenog hrvatskog predsjednika.

"Za mene kandidat broj jedan je prof. Josip Jurčević, u njemu vidim kandidata koji će braniti i hrvatsku povijest i sadašnjost. Uvjeren sam da će biti pošten i pravedan predsjednik svim građanima Hrvatske bez obzira na nacionalnu, vjersku, socijalnu pripadnost.

Izaberemo li prof.Jurčevića za predsjednika siguran sam da će to biti početak prekidanja s komunističkim upravljanja koje je jako prisutno. Hrvatska se mora riješiti tog naslijeđa i mora krenuti s ostvarivanjem cilja zbog kojeg je stvorena a to je moderna, razvijena, nacionalna, demokratska država.

Odlučio sam se na ovu hodnju s ovom nakanom zbog ljubavi prema Hrvatskoj, zbog ljudi koji su živjeli za nju, napose oni koji su i život dali za našu slobodu.

Rođen sam u Pakracu 8. siječnja 1943, imam dvoje djece i unuka, supruga mi je umrla. Umirovljenik sam s braniteljskim dodatkom od 300 kn.

Nisam usamljen u htijenjima da naša zemlja krene pravim putem i za to mi nije teška ova žrtva."

Marijan Peternel

Primjedbe

Popularni postovi