ŠTAFETOM NA PANTOVČAK - KLONIRANI NASLJEDNIK STIPE MESIĆA

Denis Latin: Ja sam Mesićev nasljednik
Foto: Igor Sambolec/CROPIX

ZAGREB - Tvorac Latinice Denis Latin krenuo je s pripremama za svoj najvažniji projekt: kandidirat će se za predsjednika Hrvatske, piše u novom broju tjednik Arena.

Na taj potez motivirala ga je grupa njegovih poklonika na Facebooku koja je pokrenula kampanju "Denis Latin - novi hrvatski predsjednik 2010." Latinova grupa na Facebooku ima više od 1.500 članova, što je dvostruko više od one koju na ovoj internetskoj stranici ima Ivo Josipović, jedan od dva moguća predsjednička kandidata SDP-a.

- U gotovo dva desetljeća, koliko radim za Latinicu, borio sam se za neovisnost Hrvatske i uvođenje višestranačja, a nakon toga i za izlazak Hrvatske iz izolacije i približavanje EU. Ako se sjećate, zalagao sam se i za detuđmanizaciju ove zemlje, ali to ne smatram svojim ključnim referencama u kandidaturi za predsjednika države - priča Latin i dodaje:

više iz
rubrike
VIJESTI
- Ono što mi je značajnije jest činjenica da sam u svojim emisijama bio na braniku obespravljenih i siromašnih, zalagao sam se za vladavinu ljudskih prava i državu blagostanja. U politici sam uvijek bio za princip moralnosti, i u tom smislu mi je uzor bio i ostao pokojni Vlado Gotovac. Međutim, nemojte misliti da sam zbog svog javnog djelovanja isposlovao neke povlastice u društvu. Naprotiv, često sam bio proganjan kao divlja zvijer - tvrdi Latin.

Poznati TV novinar najavljuje: - Aktualni predsjednik Stipe Mesić građane poziva na kavu, što je lijepo. Ali kod mene će na Pantovčak dolaziti na viski!

Latin, među ostalim, kao svoje prve predsjedničke poteze najavljuje reviziju u Ministarstvu vanjskih poslova, popravljanje negativnog imidža Hrvatske vojske ("Kad ja postanem vrhovni zapovjednik oružanih snaga hrvatski će vojnici biti spremni kao Spartanci") te okončanje međusobnih ratova u obavještajnoj zajednici.

O premijeru Ivi Sanaderu kaže: - On mi predstavlja najmanji problem, Sanader je mačji kašalj. S njim i neću morati ulaziti u neke polemike jer su građani itekako svjesni pogrešne politike koju vodi. Ljudima je to jasno istog trenutka kad pogledaju u novčanik. Sa Sanaderom me se nikako ne može usporediti jer, za razliku od mene, on nikada nije bio moralna vertikala već moralna horizontala. Naime, čini mi se da je on uvijek bio srčan borac za vlastite probitke, dok je za interese naroda najčešće bio u defanzivi. Uostalom, na čelu je stranke koja se nikada nije profilirala kao demokratska. Sanadera ću na predsjedničkim izborima pobijediti lijevom rukom

Primjedbe

Popularni postovi