MOLITVA ZA ANTU

http://www.youtube.com/watch?v=AlHbCNdEde8&eurl=http://www.bitno.ba/vijesti/bosna-i-hercegovina/uspio-pobjeci-i-preobratiti-se&feature=player_embedded

Sinoć sam, misleći da je sveta misa u crkvi Gospe od zdravlja u 18 00, imao prigodu meditirati satt vremena do početka euharistijskog slavlja, uspomene na ustanovljenje Euharistije.
Kao rijetko kada bijah koncentriran, osjećajući snažno uspostavljenju okomicu s Duhom Svetim. Nisam prestajao militi za prijatelja Antu, iako su mi u slikama pred oči dolazili i svi moji najbliži, mnogi prijatelji poginuli na današnji dan na Kupresu. A molio sam za mir u Antinoj duši, za Svjetlo koje će ga uzeti za ruku i voditi. Zamišljao sam ga s povezom na očima, iako je tada već vjerojatno bio blizu susreta s hrvatskim policajcima. Ima Ante prijatelja i u 'podzemlju', što je možda i utjecalo na relativno brzi rasplet situacije; ima prijatelja i među novinarima koji su iz prve ruke saznavali sve što je znala i policija; ima i onih koji su, da je trebalo, siguran sam - bili spremni pronaći novac za otkupninu. Ali znam da je uza se imao i stotine onih koji su žarko molili za njegov brzi povratak obitelji. Još u noći kad se otmica dogodila, napisao sam da će i Ante lakše podnijeti i da će se stvar brže riješiti s otmičarima nego s eventualnim izručenjem u ruke 'bosanskog pravosujda'. Tako je hvala Bogu, na koncu i bilo.
Sutra je Markov rodjendan i zasigurno će ga zapamtiti cijeli život. Drama koji su njih troje djece prošli s majkom Ivom, nije prva koju su prošli, ali jest vjerojatno najteža. Jer se sve dogodilo iznenada, jer je previše nepoznanica bilo bar prve neprospavane noći i sutrašnjeg jutra. Jer im je poljuljana vjera da se takvo što ne može dogoditi usred Zagreba.
Hvala Ti Bože, što nam svima daješ točno toliko težak križ koliko možemo podnijeti. Hvala Ti Bože što nam ne prestaješ po svom Duhu oživljavati nadu i jačati vjeru.

Primjedbe

Popularni postovi