KATOLICI U POLITICI

U razgovoru za Hrvatsku riječ, tjednik Hrvata u Vojvodini, saborska zastupnica Marijana Petir je upozorila na "izmicanje kršćana iz politike, koji tako ostavljaju slobodan prostor manje sposobnima, manje poštenima ili manje stručnima koji vide politiku kao plodan medij za ostvarenje osobnih interesa. Kako možemo očekivati od takvih ljudi da nas istinski zastupaju? Vidljivo je da oni jedno pričaju a drugo rade. Nije dovoljno zvati se katolikom a onda podržavati zakone koji dokidaju sve što ima veze s katoličanstvom i zdravim razumom. U politici nisu dovoljni samo lijepo sročeni programi, važna je i vjerodostojnost osobe koja stoji iza tog programa. Političar vjernik mora znati spojiti vlastiti interes i opće dobro a to je danas rijetkost u poltici općenito. (...)

Cilj mojih neistomišljenika je uvjeriti javnost da moji stvaovi nisu 'moderni' kao njihovi jer se ja za razliku od njih borim za dostojanstvo ljudskog života, ja volim svoju domovinu, ja se ponosim svojom kulturom, vjerom, jezikom, nošnjom. Križ oko vrata nosim od kada znam za sebe i nosit ću ga dok ću znati za sebe. Križ je izraz moje vjere i to mi licemjeri i farizeji kojima ništa nije sveto ne ogu oduzeti. (...) U vrijeme kada zbog globalne financijske krize i recesije mnogi strahuju od gubitka radnog mjesta a svi govore o potrebi štednje, jedno je sigurno. U ljubavi ne smijemo biti štedljivi. To je moja poruka Vašim čitateljicama i čitateljima, ljubav koja se daje usprkos, i unatoč svemu, koja nije slijepa za ljudske slabosti ali zbog njih ne odbacuje čovjeka već je uvijek spremna dati više. Ne jedan za jedan, već uvijek više. Takvu ljubav mi Hrvati iz domovine osjećamo za vas Hrvate u našim susjednim emljama i u iseljeništvu; i zato nemojte klonuti duhom."

Primjedbe

Popularni postovi