fra Ivo Rastočić: To je moja Hrvatska



‘To je moja Hrvatska osuđena ali nevina, ratifikacijom pljunuta ali ponosna, mladim ljudima nošena, lustracije potrebita, sućutna, pisma i jezika očuvana i vrednotama kršćanskim prožeta.’
Moja je Hrvatska ona sa splitske Rive, a nju su pred ”Pilata” i ”Heroda” doveli i osudili!
Moja je Hrvatska ona kod Kamenitih vrata i Gospe od zdravlja i njoj su križ konvencija na ramena stavili!
Moja je Hrvatska ona sa zagrebačkih ulica i ona je pala pod težinom i bešćutnošću zelenih točkica!
Moja je Hrvatska ona koja se krvlju i krunicom branila i obranila, a od iluzionista pred licem Majke prodana i ponižena!
Moja je Hrvatska ona koja u ljetnim kampovima provodi svoje ljeto, a mladi ljudi koji ostaju nose utege konvencija, blokiranih i prevarenih!
Moja je Hrvatska ona koja se zalaže za neradnu nedjelju, a blagajnica i krojačica i tajnica i frizerka… joj brišu lice okaljano od podaničke i puzajuće politike!
Moja je Hrvatska ona koja hoda za život, a pada pod zakonima iz mračnoga doba crvene opasnosti!
Moja je Hrvatska ona koja hoda Marijanskim svetištima za Domovinu, a iscrpljena, pokradena i ”na vješalima” tješi udovice i ucviljene majke!
Moja je Hrvatska ona koja pruža perspektivu i posao mladom čovjeku bez veza i stranačke iskaznice, a pada pod teretom uhljeba i bahate ”zlatne mladeži”!
Moja je Hrvatska ona u kojoj je obitelj majka i otac i u kojoj je spol muško i žensko, a svlače je oni koji paradiraju i za njenu robu (vrednote) bacaju kocku svoga obraz!
Moja je Hrvatska ona iz Slavonskog Broda koja ima čist zrak i pitku vodu, a razapinju je oni koji vodu prodaju, a zrak zagađuju!
Moja je Hrvatska ona koja ima lijek za sve ljude na poseban način za našu djecu, izdiše takva sućutna Domovina izranjena ubijanjem nevinih!
Moja je Hrvatska i Herceg-Bosna i Posavina i Srednja Bosna i dijaspora, a nju skidaju s križa nevino osuđeni i utamničeni sinovi i kćeri!
Moja je Hrvatska ona koja čuva, a ne prodaje, ukopaše mi takvu Hrvatsku gurajući je u raznorazne unije i saveze!
Moja je Hrvatska ona koja dovodi nove mlade ljude u svoje strukture, koja tim mladim ljudima daje priliku graditi na stijeni zore uskrsnuća! To je moja Hrvatska osuđena ali nevina, ratifikacijom pljunuta ali ponosna, mladim ljudima nošena, lustracije potrebita, sućutna, pisma i jezika očuvana i vrednotama kršćanskim prožeta.
TO JE MOJA HRVATSKA! Je li i tvoja ti se malo zapitaj i krikni jače, nemoj šutjeti, krikni i moli za Domovinu!
Fra Ivo Rastočić

Primjedbe

Popularni postovi