Večernja molitva vlč. Zlatka Suca

VEČERNJI SUSRET
Isuse, dođoh ti reći, kako me u grlu guši,
od isplakanih suza kako me boli u duši.
Dođoh Ti šaptat kako mi križ izrani rame
i kako ga teško nosim
jer je pretežak za me.
Dođoh Ti se tužit u suton ovoga dana,
jer me odviše peče i boli ova rana.
Kleknuh da Ti se jadam,
ali me zbuni tvoje raspelo.
Žižak Ti osvijetli lice,
raspeto, presveto tijelo.
U suzama, izmučen, izboden, raspet i sam,
o, Bože, što da se tužim,
pa mene je pred Tobom sram.
Gle, Ti nijemo šutiš,
nikome se potužio nisi,
a Tvoje presveto tijelo
stravično na križu visi.
Probodene noge i ruke,
probodeno je srce Tvoje.
Kako je tuga tvoja teška
I sitne boli moje.
Isuse, dođoh ti se jadat u suton ovoga dana,
al motreć Tebe, iščeznu moja rana.

Primjedbe

Korisnik Anonimno rekao je…
Dragi vlč. Suče, ovo je jedna predivna molitva.Prekrasne riječi i divna inspiracija!

Čitatljica
Korisnik Anonimno rekao je…
Jako lipo, još kad bi mnogi od nas zaista mogli osjetiti Kristovu bol i pritom zaaboraviti na svoju, bilo bi to ono pravo! Ovo je stvarno jedna predivna molitva. Pozdrav našem dragom vlć. Zlatku i hvala za sve milosti koje smo ponili iz Betanije, neka ga čuva i blagoslovi dragi Bog i da mu snage za sve što prolazi.
Korisnik Anonimno rekao je…
Lijepa molitva,i potice na razmisljanje.Hvala vam!

Popularni postovi