U Imotskom predstavljena knjiga pjesama 'Gdje je moja mladost cvala' Krune Bošnjaka

gdje je mladost moja cvala.jpg 1Poznati hrvatski umjetnik, kipar i slikar Kruno Bošnjak, rođeni Lovrećanin, sinoć je predstavio svoju knjigu pjesama  pod nazivom “Gdje je mladost moja cvala“ u dvorani imotske glazbene škole. O knjizi su govorili novinar Mladen Vuković, veliki prijatelj Krune Bošnjaka Miomir Žužul te bivši predsjednik Sabora Nedjeljko Mihanović, dok su Bošnjakove pjesme čitali glumci Vedran Mlikota i Joško Ševo. Uz mnogobrojnu publiku, svečanosti je nazočio i župan splitsko-dalmatinski, Zlatko Ževrnja. 
Cijela promocija imala je umjetnički izričaj nastupom ponajboljeg svjetskog bas-baritona Giorgia Suriana,  sina  mu tenora Giorgia mlađeg te poznate sopranistice Ilijane Korać, uz klavirsku pratnju mladog Imoćanina  pijanista Vjekoslava Babića.
gdje je mladost moja cvala
Imotski je dobio  nezaboravan umjetnički dar Kruninih bliskih prijatelja, a brojnim posjetiteljima bio je to  nezaboravan događaj.
Vrhunska izvedba Mozartove Alleluje (Ilijana Korać), djela Verdija, Puccinia, oca i sina Suriana. I sam slavljenik Kruno Bošnjak izjavio je kako je silno iznenađen programom.
„Sada vidim da sam i nešto dobro napisao kada ovako čitaju Mlikota i Ševo, a vi  pratite s oduševljenjem.“, reče Bošnjak.
Večer za pamćenje u Imotskom. U sklopu promocije predstavljena je i Bošnjakova izložba grafika.
radio imotski

Primjedbe

Popularni postovi