HRVATSKA JE KONAČNO ZAVRŠILA RAT KAO POBJEDNIK

Karamarko: Hrvatska je konačno završila rat kao pobjednik


Predsjednik HDZ-a Tomislav Karamarko izrazio je danas zadovoljstvo oslobađajućom presudom generalima Anti Gotovini i Mladenu Markaču, ističući da je riječ o velikom danu, u kojem je Hrvatska konačno rat završila kao pobjednik.
Priželjkivali smo, molili smo se da se ovakav scenarij dogodi. Znali smo da su nevini. Ovo je veliki dan, velik kao dan Oluje jer je Hrvatska rat konačno završila kao pobjednik, bez i jedne mrlje na Domovinskom ratu, rekao je Karamarko novinarima u Hrvatskom saboru.
Istaknuo je da su dvojica generala postala simbol pravednog obrambenog Domovinskog rata. Odigrali su svoju zadnju pojedinačnu bitku i drago mi je da se vraćaju svojim obiteljima doma, kazao je Karamarko.
Na pitanje kako se osjeća kada se prisjeti 2005., kada je Gotovina uhićen, a on bio na čelu SOA-e, Karamarko je odgovorio kako je ponosan na sve što je učinio za hrvatsku državu."2005. sam bio na funkciji i na sve što sam učinio tada za hrvatsku državu ponosan sam, a mislim da će o nekim detaljima biti riječi jednog dana. Zasad sam vezan svim mogućim tajnama, ali svakome mogu pogledati u oči. Čitav taj slučaj će jednog dana biti do kraja rasvijetljen, što se i kako radilo, sada još uvijek nije vrijeme za to", rekao je Karamarko.
Pokušaji da se dezavuira HDZ i ja osobno sigurno neće upaliti. Koriste to i neki koji su, u svom jugonostalgičarskom uvjerenju, u jednom grču što se HDZ opet diže, što Domovinski rat nije zločinački poduhvat. Mnogima to ne paše i zato to dižu na političku razinu, dodao je.
Karamarko je ocijenio da "oni koji kažu da generali su oslobođeni, ali kriva je država, neće uspjeti, neće nabiti kompleks državi i rukovodstvu".
Naglasio je da je oslobađajućom presudom generalima Hrvatska do kraja oslobođena i oslobođena stigme države stvorene na zločinu.

R.H.

Primjedbe

Popularni postovi