I GORAN VIŠNJIĆ U HAAGU

Goran Višnjić u Haagu: Došao sam dati potporu


Poznati hrvatski glumac Goran Višnjić, koji u ponedjeljak u Haagu prati raspravu pred žalbenim vijećem ICTY-ija na ročištu u predmetu "Gotovina-Markač", pozvao je Sud da se u odlučivanju o žalbi na prvostupanjsku presudu ne vodi političkim razlozima, nego činjenicama i pravdom.
"Nisam došao ovdje da podržim ratnog zločinca, došao sam podržati i stati uz čovjeka, nositelja visokih odličja, poštovanog general-pukovnika Hrvatske vojske, koji je zapovjedao u operaciji Oluji. U toj operaciji oslobođeno je selo mojih djeda i bake i ja sam na tome zahvalan. Među svojim vojnicima bio je poznat kao vođa koji je inzistirao na poštivanju etičkog vojnog kodeksa. Nisam ovdje da bih držao govore i propodvjedao bilo kome. Znam za plemenite napore ICTY-a da pokuša donijeti mir u regiji. Došao sam ovdje da ljubazno zamolim Sud da se ne vodi političkim razlozima u razmatranju ove žalbe, nego činjenicama i pravdom. Mislim da smo svi ovdje na kraju krajeva zbog pravde", rekao je Višnjić u kratkoj izjavi na engleskom jeziku u pauzi sudske rasprave.
Nakon izjave upućene svjetskoj javnosti na engleskom jeziku, Višnjić je na hrvatskom odgovarao na novinarska pitanja.
"Došao sam mu dati potporu jer mislim da je nepravedno što je tu. Jedini razlog zašto ranije nisam bio ovdje jest taj što sam bio uvjeren da će biti oslobođen svih optužbi", rekao je Višnjić, dodajući da je, prema današnjoj raspravi, optimističan u pogledu konačnog ishoda, da je uvjeren u nevinost generala Gotovine i da bi on već danas "trebao odšetati" na slobodu.
Rekao je da je i svojim kolegama s kojima je glumio u poznatoj seriji Hitna služba često govorio o ratu u Hrvatskoj i inzistirao na tome da se te priče prikažu iz njegova kuta i na temelju njegova iskustva te da su neki od tih kolega bili iznenađeni kada su čuli da pred ICTY-em ima i optuženih Hrvata. (Hina/HRsvijet)

Primjedbe

Popularni postovi