USKORO NOVA POLITIČKA STRANKA: "ZAVJET ZA HRVATSKU"

Cijenjeni prijatelji, uvaženi simpatizeri i davatelji potpore na našemu dosadašnjem putu! Želimo Vam se svima obratiti i javno objaviti, kako smo, svojom snagom iznjedrili stranku „Zavjet za Hrvatsku“.
Prije nego li Vi postavite pitanje – zašto, želimo to čista srca i mirne savjesti obznaniti i s Vama tu ideju podijeliti kao kriške toplog kruha.
Nedavno je Papinska biblijska komisija u Vatikanu, PONTIFICIA COMMISSIONE BIBLICA, objavila novi crkveni dokument BIBLIA E MORALE, u kojemu je razvidno kako su u njemu ključne riječi: Biblija i moral, euharistija, novi savez, objavljena moralnost.
Središnji dio dokumenta tumači Novi savez u Isusu Kristu kao posljednji Božji dar sa svim njegovim moralnim implikacijama, a Objavljena moralnost zapravo je Božji poziv čovjeku da darom saveza stupi u zajedništvo života s Bogom.
Ima li jasnijeg putokaza za sve nas u Hrvatskoj?
Jesmo li kao ljudi, kao kršćani, kao očevi i sinovi, jesmo li kao braća i sestre, jesmo li kao obitelji spremni u svojim srcima ljubav i snagu potražiti, i zajedno s našom jednom jedinom majkom Hrvatskom, Novi savez sklopiti.?
Je li normalno u zemlji čudesnog mora, u riznici žita, u kolijevci ribara i ratara, je li normalno što nam čestiti i vrijedni puk gotovo gladuje?
Je li moralno kako su se neki od svog naroda otuđili i na grbaču mu zasjeli?
Je li normalno što naša djeca, naši studenti, što naša mladež sanja neke druge države i neke druge zemlje, u kojima će tražiti svoj grumen soli i svoju koricu kruha, je li to normalno?
Je li moralno, što su oni, koje je narod hrvatski izabrao da im kormilari budu, i s pramca put prema svjetlosti pokazuju, je li moralno što su oni uši poklopili i oči zatvorili, pa niti čuju niti vide kako im narod živi.?
Eto, zato mi utemeljujemo stranku „Zavjet za Hrvatsku“, jer osjećamo i ljudski i Božji poziv da svi skupa damo zavjet moralnosti, stupimo, i našoj Domovini na korist budemo.
Mi već jesmo istom željom okupljeni u našu udrugu „Zavjet“.
 Z ajedništvo.
 A vangarda.
 V jera.
 J edinstvo.
 E uropa.
 T rud.
Neki od naših temeljnih aksioma jasno su prepoznati i usvojeni u svim našim dokumentima i velikim su slovima izdvojeni kao svjetionici prema kojima se ravnamo.
No, naš trud, naša upozorenja i zahtjevi, naše želje i prijedlozi, naša iskustva i znanja, naše mogućnosti i vizije, bez obzira kako izrečene i iskazane ne prelaze prag naše časne i čestite Udruge.
Zašto?
Zato jer mi nismo stranka: mi nemamo svoje zastupnike u općinskim, županijskim i državnim tijelima i institucijama.
Da, istina je kako naš „Zavjet“ okuplja naše članove koji jesu različitih političkih stavova i uvjerenja, koji jesu članovi različitih političkih stranaka, ali upravo i zbog toga mi nemamo jedinstvenu političku moć.
Zbog domoljublja i nepatvorene ljubavi prema našoj Hrvatskoj mi i jesmo okupljeni u „Zavjet“.
I svi mi želimo djelovati i pomagati.
Naše ideje i naše poruke jasno su u proteklo vrijeme prepoznate i u našem su narodu kao dobro došle i iskreno prihvaćene.
No, one ostaju unutar okvira „Zavjet“ i unutar okvira djelovanja svih nama sličnih udruga.
Snaga, volja i moć našeg „Zavjet“ gubi se i atrofira samo i jedino zbog toga što nemamo mehanizme i ustrojstvo političke stranke.
Zato smo odlučno krenuli u osnivanje stranke „Zavjet za Hrvatsku“.
Naš glas i naša volja moraju se jasnije čuti i uvažavati.
Putem svojih demokratski izabranih zastupnika želimo se obratiti svim postojećim političkim strankama s pozivom na stvaranje novoga hrvatskoga zavjeta, na okupljanje svih oko srca naše Domovine: svi smo mi jedna obitelj i svima nama mora biti dobro.
Kriminal i nemoral radi nas, i radi budućnosti naše djece, i radi naše Hrvatske, moramo nesmiljeno iskorijeniti.
Ne, ne pretendiramo mi „Zavjet za Hrvatsku“ biti na čelu nekoga političkog saveza: mi uvažavamo rezultate demokratskih izbora, mi cijenimo trud svih onih koji se za boljitak Hrvatske bore, mi respektiramo sve čestite branitelje, iznimne intelektualce, stručnjake iz svih oblasti koji već djeluju unutar postojećih stranaka, mi odajemo priznanje svima onima koje je i naš narod već prepoznao kao lučonoše prosperiteta za našu Domovinu.
No, mi želimo što snažnije pokrenuti sve političke potencijale i sve moguće ljudske resurse uključiti u jedinstven pokret, u kojemu neće biti važno tko je što predložio, i tko je koja stranka – nego, što je to dobro i što je to poželjno za sav naš puk i Hrvatsku našu.
Samo najsposobniji mogu biti vođe, na putu prema izlasku iz krize, prema povratku dostojanstva i obnovi morala. Na putu prema novom svjetlu mi ne pretendiramo biti strojovođe, dovoljno je da nas svi prepoznaju kao radišne skretničare, i da svi skupa što prije izbrišemo sve kočničare.
Mi samo želimo dobro svima nama.
Mi samo želimo pružiti ruke i na desnu i na lijevu stranu.
Mi samo želimo koračati u ljepšu budućnost skupa sa svima koji Hrvatsku poštuju i vole kao svoju majku.
A majku se ne smije potkradati, lagati, varati, ogovarati i na nju se blatom i kamenjem nabacivati.
Protiv takvih mi ćemo se kao i uvijek na noge ustati i na zlo udariti.
Zato mi želimo biti sinovi koji očevima svojim žele još malo mira dati, i sinovima svojim posla, sloge, ljubavi i radosti pružiti u jednoj jedinoj Hrvatskoj, Domovini i Majci našoj.
Eto, zato se mi Vama, dragi naši članovi, prijatelji i simpatizeri, i na ovaj način obraćamo i otvorena srca pozivamo.
Budite članovi „Zavjeta za Hrvatsku“.
I, još nešto Vam želimo kazati : „Zavjet“ će kao naša udruga i dalje i još jače djelovati.
Svi naši prijatelji koji su članovi bilo koje druge političke stranke i dalje će u „Zavjet“U biti iznimno uvažavani, priznati i birani u sva rukovodeća tijela naše udruge.
Zapravo, to i jeste smisao i „Zavjeta“ i stranke „Zavjet za Hrvatsku“.
Udruga „Zavjet“ i
Za Inicijativni Odbor
v.d. predsjednik, Marko Lukić, general

Primjedbe

Popularni postovi