MILAN KUJUNDŽIĆ U DUBRAVI ODUŠEVIO HDZ-ovce

U krvi smo stvorili zemlju, a onda su se HDZ i SDP krenuli natjecati u lošem

Milan Kujundžić:

U krvi smo stvorili zemlju, a onda su se HDZ i SDP krenuli natjecati u lošem

Hrvatima treba istinsko hrvatsko i istinsko katoličko. Nama trebaju oni koji će znati braniti hrvatske nacionalne interese, koji neće klečati ni pred Bruxellesom, Washingtonom, oni koji će reći – uvažavamo sve, ali najviše uvažavamo interese hrvatskog naroda, ističe kandidat za predsjednika HDZ-a.
  • Autor: Ante Junaković|
  • Photo: Pixsell |
  • Ponedjeljak, 19.03.2012 20:03
Milan Kujundžić, kandidat za predsjednika Hrvatske demokratske zajednice (HDZ) ne posustaje u svojim nakanama da u čestim, konkretnim susretima po temeljnim ograncima stranke ojača svoju poziciju u izborima za predsjednika stranke, zakazanima za 20. svibnja ove godine. Iako na njegovim susretima ne možete vidjeti poznate likove iz povijesti ili sadašnjosti dotične stranke, činjenica jest da ga članstvo voli slušati, toplo prima njegove poruke, svesrdno se slaže sa željama kako bi HDZ trebao izgledati u budućnosti, pa se njegova kandidatura doista mora shvatiti ozbiljno.
Milan Kujundžić, dojma smo, nije tip političara na koje je naša javnost navikla. Njegovi simpatizeri ističu kako su mu poruke jasne, čiste,  retorika lagana, prozračna, ne bavi se isuviše demagoškim objašnjenjima, pa nije slučajno da su ga nazvali „posljednjim Mohikancem“, aludiravši na njegove nastupe kakvih smo doista rijetko svjedoci u našem političkom životu.
Za posljednjeg njegovog skupa, u temeljnom ogranku HDZ-a u Dubravi, Kujundžić je održao govor i odgovarao na pitanja članstva, dokazujući upućenost u politička zbivanja i u stranici i oko nje, potvrdivši i posvemašnju upućenost u cjelokupni hrvatski politički život. Izdvajamo...
- Kaže meni moj prijatelj, ugledan zagrebački profesor, u definiranju tko treba doći na čelo HDZ-a... Kaže on meni, na čelo HDZ-a treba doći čovjek kojem će se vjerovati. Većina ovih što bi ostali na čelu HDZ-a ne zaslužuje da im se vjeruje. Jer, ako je netko osam godina činio to što je činio, ako je vodio na način kako je vodio i ako je gubio kao što je gubio – onda se sigurno takvima ne može vjerovati“, rekao je u uvodu Kujundžić požnjevši golemi pljesak, pa i ovacije članstva stranke u Dubravi.
Sam priznaje da ne traži od ljudi da glasaju izrazito za njega, ali ih „preklinje“ da prije svega dobro razmisle. Pa kaže još:
- Time ja ne želim reći da sam ja taj kome se treba vjerovati. Ali mislim da trebamo nekoga novoga, nekoga kome možete osvijetliti, pokazati, nacrtati cijeli njegov život. Ako negdje na zapadu netko želi doći na neku funkciju, onda se o njemu napiše sve što je radio, u koje je škole išao, gdje je što radio ili nije radio... Zna se kada se išlo u vrtić, zna se kada se išlo u osnovnu školu, jeste li planinarili, kako ste igrali nogomet, koliko ste dugo studirali. Sve se zna i treba se sve znati. Ovi naši takozvani uglednici koji pretendiraju biti predsjednici HDZ-a naprosto zamrače manji ili veći dio svog života. Njihova životna priča počinje negdje 1995. godine ili kasnije. Treba ih pitati gdje ste bili 1975. godine, ili možda 1985. godine, pa 1990. godine“...
Kujundžić želi sa svojim protukandidatima svojevrsno sučeljavanje. Pa je objašnjavao:
 - Ja ih pozivam, sve koji žele biti predsjednici stranke da se sučelimo, da pokažemo što znamo i što želimo raditi. Zapravo, poslah ja svima njima pismo prije nekih deset dana, ponaosob, gospođi Kosor i drugima, da se demokratizira izborna kampanja. Nemojte se skrivati, poslao sam poruku, 'ajmo svi zajedno ispred članstva, pod istim uvjetima govoriti jednaki broj minuta, p ustiti ljudima da nas gledaju i pitaju i neka onda ljudi sami u svojoj savjesti odluče tko bi bio taj koji bi trebao voditi HDZ. Nažalost, nitko mi nije odgovorio. Baš nitko! A neki od tih kandidata se i dalje čude da nisu dobili pismo, kao da Hrvatska pošta gubi pisma. Pa ih i sada pozivam, nemojte se skrivati, pokažite se pred članstvom.
Što biste ih pitali, željeli su znati ljudi iz temeljnog ogranka HDZ-a u Dubravi...
- Rekao bih im da se ne skrivaju, pitao bih ih što su radili u životu. A neki od njih su studirali, pazite, deset godina. I to studij koji traje četiri godine. I oni bi pričali o radu. Neka lijepo dođu vas pogledati u oči, mene ne moraju, i vi ih pitajte kao što mene pitate. Nama je u Hrvatskoj dosta laži i prevara, dosta nam je namještanja i igara. I sada igraju igre diljem Hrvatske, svaki dan slušam informacije kako se i u našoj stranci namješta, vara po temeljnim ograncima. Razuman se čovjek pita čemu taj jad, ljudi se pitaju što nam to treba. Mislim da nama to ne treba, sve što se zasniva na prevari je kratkoročno. Njih ne zanima nitko osim samih sebe, kamoli stranka, naš HDZ. Ja vas lijepo molim, primite na znanje, diljem Hrvatske u HDZ-u varaju i namještaju. Možda sam utopist, ali ipak vjerujem u moral većine onih koji će 20. svibnja doći na izborni Sabor HDZ-a, gdje će glasati u boksovima gdje ih nitko ne vidi, pokazati moral i glasati za najbolje.
Potom je Kujundžić upozorio na jedan detalj oko kojeg će se na izborima morati povesti računa:
- Makar ja imam informaciju da će mnogi od tih ljudi na izborima morati poslikati svoj glasački listić mobitelom kako bi potvrdili za koga su glasali, zapravo da potvrde da su glasali baš po naređenju. Jel' to nama treba? Da nas takvi prevaranti nisu doveli do takvog siromaštva u kojem živi naš narod...
U krvi smo stvorili zemlju i krenulo je dobro. A onda oni krenuše smjenjivati, natjecaše se i HDZ i SDP u lošem. Nekoliko njih naprave od naše stranke prčiju i u svoje ime radili su što su radili. I gle čuda, oni bi opet vodili HDZ, oni se pozivaju na demokraciju. Ja im kažem, bilo da je gospođa Kosor znala ili nije znala za Fimi-mediju – ne znam što je gore.
Ako je znala, a nije reagirala – to je užasno, a ako nije znala, onda je isto loše, pa što mi tu imamo pričati?! Ne zna se što je gore!
Posebno je Kujujndžić upozoravao da se HDZ-u kao stranci jednostavno ne smije suditi.
- Ponavljam, izaberite čovjeka kojem ćete vjerovati. Pitajte sve gdje su bili, što su radili, što su postigli u životu. Birajte poštene, demokratične ljude, ovi drugi bi onda išli u poštene izbore kao što ja idem sada. A ne idu! Išli bi u temeljne ogranke. Polovica kandidata niti ne zna gdje su im temeljni ogranci. To je njihova demokracija. No i dalje ne vjerujem da je toliki nemoral u članovima HDZ-a koji će birati predsjednika. Još uvijek vjerujem u moral i čast. Vjerujem da neće izabrati one zbog kojih se mi danas sramimo svoje stranke. Jer zbog tih par lopova svih 220 tisuća članova HDZ-a smatraju lopovima. Tako nas prikazuju i mediji i stranke na vlasti. Danas tako procesuiraju HDZ. Poručujem jasno, moji prijatelji u zemlji i inozemstvu, eksperti za taj dio prava tvrde – nema nikakve osnove za tužbe protiv HDZ-a. Ima osnove za tužiti pojedince i neka ih tuže. Da je moj rođeni brat krao, neka ga se tuži. Upućujem preko hrvatske javnosti poziv svima, nemojte se skrivati iza nedodirljivih institucija i nemojte politizirati sudstvo. Jer ono što se događalo neposredno pred izbore, kad jedni budu preko noći oslobođeni, a drugi budu preko noći optuženi – sramotno je. I gle čuda, oni oslobođeni bijahu iz SDP, a oni utuženi iz HDZ-a.
Ne kanim braniti nikoga iz HDZ-a, ali znate kao i ja, nimalo manje, dapače, ima više kriminalaca u SDP-u, HNS-u, IDS-u, kriminal i lopovluk nema stranačko obilježje, to je obilježje pojedinaca, njihovog moralnog i duhovnog stanja. Kriminal ne može biti obilježen strankom, vjerom ili nacijom. Očekujem da će hrvatsko sudstvo procesuirati sve te pojedince. Niti jednu stranku, ali pojedince se mora procesuirati. Bojim se da će se i ljude iz pravosuđa morati kontrolirati kako bi se vidjelo koga žele, a koga ne žele procesuirati.
Neće se suditi HDZ-u, ponavljam, ja sam legalist, ako se i osudi HDZ,  onda se mora znati da će na sljedećem stupnju ta presuda pasti. Neka sude pojedince iz HDZ-a, ali neka sude i drugima, jer će i sami biti procesuirani jer nisu radili po pravu. Kažu meni da ja ne smijem sudstvu ništa poručivati! Smijem poručivati i doktorima i sucima i keramičarima i nogometašima. Ako nisam dobro liječio pacijenta – odgovarat ću. Ako sudac nije dobro radio i on treba odgovarati.
Kujundžić se nikako ne miri sa sadašnjim načinom rada u HDZ-u te objašnjava:
 - Mi ne želimo više ljude zbog kojih se piše o kriminalu u HDZ-u. Ovo što se sada događa na određenim stranačkim razinama govori da ne ide dobro u našoj stranci. Saznajem da se glasa na svakakve načine, da glasaju i oni koji nisu članovi stranke, dovode ih samo da dižu ruku. To su jadnici koji su skloni prevarama. Ti su ljudi bez politike ništa, oni u politiku mogu samo prevarama. Moramo im reći jasno - idite svojim putem. Ti koji se služe tim metodama su i dosad mijenjali zastave, pjevali neke druge pjesme, a 1995. godine su počele pjevati pjesme koje mi oduvijek pjevamo. Sve bi oni pjevali samo da ostanu. Nećete više tako drugovi, ili gospodo.
Kujundžić nije poštedio ni predsjednika Republike ni ministricu vanjskih poslova, pa ni ekonomiste iz nove vlasti...
- Hrvatima treba istinsko hrvatsko i istinsko katoličko. Nama trebaju oni koji će znati braniti hrvatske nacionalne interese, koji neće klečati ni pred Bruxellesom, Washingtonom, oni koji će reći – uvažavamo sve, ali najviše uvažavamo interese hrvatskog naroda. Nećemo popustiti ni onim Hrvatima, makar bili predsjednici države, koji će za tren prodavati i predavati hrvatski suverenitet.
Odšeta tako gospodin predsjednik i počinje se dogovarati da će se za zločine počinjene u Hrvatskoj moći odgovarati negdje drugdje. Nikad nijedna zemlja to nije napravila niti će to Hrvatska napraviti, ma tko to govorio.
Odšeta jedna ministrica vanjskih poslova iz stranke na vlasti, koja bez koalicije ne bi dobila niti jedan mandat, i ona kaže da će Hrvati povući tužbu za genocid. Pa tko to može u ime hrvatskog naroda to raditi?! I nećemo im to dopustiti.
Napravimo svoju stranku kakvom je bila. Najveća i najbolja, ona koja je ustanovila demokraciju u Hrvatskoj, ona koja je ustanovila Hrvatsku, ona koja je Hrvatsku uvela i u NATO i u Europsku uniju. Hrvatskoj treba jak i ponosan HDZ koji je vodio i opet će voditi Hrvatsku. Tih par oligarha koji su privatizirali stranku neka zaborave na stranku.
Moj tim eksperata već je napravio analizu nove vlasti u Hrvatskoj. Volio bih da ovi ljudi rade dobro. Ja sam se tome nadao, ja sam želio, htio sam se uživo uvjeriti da tu ima nešto. Odem ja prije deset dana na jedan skup tih iz – Kukuriku, gdje se u jednom hotelu govorilo kako ćemo profitirati s novim pdv-om, s novim oblicima oporezivanja, slušam ja to i mislim si...
Slušao sam Grčića i Linića, ponadao sam se da ću čuti nešto dobro. Uvjerio sam se ipak da nemaju ni znanja ni ljude, nemaju ni odlučnosti, to su zapravo ljudi koji imaju ideologiju – hoću-neću. Jedan dan donesu odluku, drugi dan premijer govori drugačije, tvrdi da je to bilo osobno mišljenje. Nevjerojatno.
Ali oni su nas pobijedili na parlamentarnim izborima i ja sam i čestitao. Ma, mi smo sami sebe pobijedili. Dakle, skupimo se u redove i izaberimo najbolje, napravimo jaku i pobjedničku stranku. Ne moraju nas voliti, ali će nas uvažavati. Moramo imati kompetentne i poštene ljude, koji u svojim sredinama vrijede, koje se poštuje. Birajmo najbolje i na taj način ćemo imati pravu stranku i tada ćemo privući stare članove, one razočarane koji su se maknuli ili su potjerani, uz zvukove silnog odobravanja završio je svoj istup u Dubravi Milan Kujundžić.

Primjedbe

Popularni postovi