SLUČAJ KRISTINE ĆURKOVIĆ JE SRAMOTA HRVATSKOG PRAVOSUĐA

Kristina Ćurković komentirala današnje suđenje zbog skidanja zastave EU-a: Bilo je lažnih optužbi na suđenju
Petak, 10 Veljača 2012 08:30   



Mlada aktivistica je u travnju prošle godine uklonila zastavu EU-a sa zgrade Gradskog poglavarstva zbog čega se je tereti za narušavanje javnog reda i mira. Na svom facebook-profilu komentirala je današnje suđenje u tom slučaju.
"Bilo mi je suđenje od 9i30 do 11 sati. Presudu čekam i obavjestit ću vas o njoj. Na suđenje je pozvana jedna pročelnica iz uprave grada Splita, te je izjavila da je vlasnik zastave Europske unije grad. Na pitanje o legalnosti postavljanja te krpe ne dobih odgovor. Bilo je lažnih optužbi (da su me zaustavili i oduzeli mi zastavu, a na snimci se sve jasno vidi. Čak sam sama zvala policiju). Sutkinja mi je rekla da ako poglavarstvo stavi talijansku zastavu, da ju nemam pravo skinuti! A Ustav kaže da mogu! Štitila sam dostojanstvo domovine, na ponos i diku svojih pradjedova (i prabaka). Nisam kriva, osim ako je u ovom sistemu zločin voljeti. Napisala sam završnu riječ, ako vas zanima mogu objaviti."

>>Kristina Ćurković skinula zastavu EU sa splitske Banovine!

>>Komunizam, četništvo i jugoslavenstvo pobili su milijun Hrvata (Video)



Kristina Ćurković objavila je i Završnu riječ na sudu:

"Časni sude,

i dalje se izjašnjavam da nisam kriva zato što sam štitila pravni poredak u Republici Hrvatskoj, jer sam bila primorana osjećajem dužnosti prema domovini za koju je prolijevana krv i koju smo krvlju obranili.

Republika Hrvatska je samostalna, suverena i nezavisna, te nije članica Eu, zbog toga taj predmet koji predstavlja tzv. zastavu Eu nema pravo visjeti na zgradi poglavarstva grada Splita. Mjerodavne institucije koje su dužne provoditi zakon i red su zakazale i nakon brojnih upozorenja od strane građana, te sam morala sama zaštititi ugled i Ustav Republike Hrvatske, na koji se pozivam, i u kojem je jasno propisano koja zastava i kada može biti izvješana. Svi zakoni su podložni Ustavu Republike Hrvatske.

Moj čin je isključivo politički čin i poticaj na razmišljanje Hrvatima, Hrvaticama i drugim građanima RH. Hrvatska ima svoje odredbe i propise kojih se moraju držati svi, počevši od vrha vlasti RH. Ako sam štiteći dostojanstvo i javno pokazujući ljubav u činu koji je pokrenut čistim domoljubljem, skidajući stranu zastavi i postavljajući zastavu Republike Hrvatske, optužena za remećenje javnog reda i mira, onda mi to govori da Hrvatska nije u rukama domoljuba, nego trgovaca. Trgovci zemljom očito žele prodati i ugušiti ovo malo dostojanstva što je ostalo u narodu. Trgovci trguju grobljem naših pradjedova označavajući obilježjima okupatora institucije, ali ne označuju grobove žrtava koje su položile život za samostalnu, slobodnu i suverenu Hrvatsku.

Imam pravo biti čuvar snova moga naroda. Naš san za slobodom i ostvarivanje sna za slobodnom Hrvatskom nitko neće ugušiti.

Ta zastava je predmet, ali taj predmet ima svoju simboliku i težinu. Kao što su u zadnjem ratu naši očevi bili primorani uzeti puške i braniti svoju zemlju, istim sam poticajem skinula zastavu i postavila onu zbog koje su bili mučeni, silovani, ubijani i masakrirani. Zastave imaju posebnu političku težinu jer simboliziraju vlast nad određenim teritorijem.

Časni sude, završit ću s ovom rečenicom:
Sloboda se ne prodaje ni za svo zlato svijeta.

Bio nam Bog u pomoći."

HRsvijet.net

Primjedbe

Popularni postovi