JAVITE SE SAVEZU ZA ENERGETIKU AKO VAM TREBA SAVJET O EU FONDOVIMA
EU PROJEKTI i Savez za energetiku Zagreba sklopili dugoročni sporazum o suradnji
Zagreb, 07. veljače 2012. - EU PROJEKTI, obrt za poslovno savjetovanje, i Savez za energetiku Zagreba danas su sklopili dugoročni sporazum o suradnji na području pružanja usluga savjetovanja o EU fondovima.
Ovim
je iznimno važnim sporazumom Savez za energetiku Zagreba zaokružio
cjelovitost usluge 'Desk Europske unije za obrtnike, male i srednje
poduzetnike' koju uključuje, osim Saveza kao koordinatora, Europsku
poduzetničku mrežu Hrvatske u pogledu informiranja, savjetovanja i
pronalaženja partnera na razini Europske unije, Banco Popolare Croatia
d.d. u području financiranja i EU PROJEKTE u području osnovnog
savjetovanja obrtnika i poduzetnika o mogućnostima korištenja EU
fondova, izrade stručnih elaborata u svrhu identifikacije mogućnosti
obrtnika i poduzetnika u EU fondovima i natječajima, identifikacije
mogućih projekata za obrtnike i poduzetnike, sastavljanja projektnih
prijava i druge projektne dokumentacije, identifikacije proračunskih
stavki i izrade detaljnog proračuna projekta, usmeno i elektronsko
savjetovanje obrtnika i poduzetnika u skladu s dogovorom te edukaciju u
skladu s potrebama obrtnika i poduzetnika.
Na takav način Savez za energetiku Zagreba uspostavio je jedinstveni okvir s ciljem pomoći obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima u pogledu korištenja fondova Europske unije u području energetike i zaštite okoliša.
Na takav način Savez za energetiku Zagreba uspostavio je jedinstveni okvir s ciljem pomoći obrtnicima, malim i srednjim poduzetnicima u pogledu korištenja fondova Europske unije u području energetike i zaštite okoliša.
Područje djelovanja EU PROJEKTI
Project pipeline - Izrada baze strateški važnih projekata koje je potrebno dalje razrađivati s planom razrade i financiranjaNa temelju strateških ciljeva klijenta definiraju se ključni razvojni projekti (oni koji su prioritetni, imaju najveći mogući učinak, najmanje preduvjeta za implementaciju te najveću mogućnost financiranja) i mogući izvori za njihovo financiranje.
Ispunjavanje relevantnih baza podataka potrebnih za sudjelovanje u EU natječajima (PADOR, Idealist, Cordis URF, imenovanje LEAR predstavnika)
Klijent i njegove aktivnosti postaju vidljivi na razini tražitelja partnera, povećava se mogućnost promptnog uključivanja u EU projekte koji su u fazi pripreme i formiranja te su ispunjeni osnovni preduvjeti za sudjelovanje u EU projektima.
Pronalaženje partnera za provedbu projekata (partner search)
Pretraživanjem baza podataka i recentnih objava za traženje partnera određenog tipa, kontaktiranjem potencijalnih partnera i suradnika, iskazivanjem interesa za suradnjom u već postojećim konzorcijima koji se formiraju za potrebe prijave određenog natječaja, klijentima se omogućuje stvaranje vlastitih i stupanje u već postojeće konzorcije koji su često nužan preduvjet za sudjelovanje u natječajima.
Priprema svih projekata koje će se prijavljivati na natječaje stranih ili domaćih donatora ili financirati vlastitim sredstvima u ugovorenom periodu (dizajn projekta i izrada projektne dokumentacije)
Po pronalasku i definiranju natječaja za prijavu projekta ili po stupanju u postojeći konzorcij, definiraju se aktivnosti potrebne za prijavu projekta, vrši se analiza obrazaca, izrađuje se prijedlog aktivnosti, rezultata i ciljeva te prijedlog proračuna projekta kako bi u zadanim rokovima mogli biti dostavljeni instituciji koja je nadležna za provedbu natječaja.
Tehnička pomoć u provedbi projekata koji se provode u ugovorenom periodu (administrativno i financijsko vođenje projekata u skladu s pravilima EU te dodatno savjetovanje glede sadržajne provedbe projekta)
Podrazumijeva pružanje stalne podrške projektnom timu klijenta u administrativnoj i financijskoj provedbi projekta, savjetovanje glede javnih nabava u sklopu projekta, usklađivanje s financijskim pravilima natječaja, pomoć prilikom izrade izvještaja za potrebe projekta, provedbu evaluacije, komunikaciju s klijentom putem e-maila, telefona, sastanke i konzultacije unutar ureda kako bi projekt proveden u skladu s pravilima, projektna sredstva potpuno utrošena, pravovremeno i precizno napisani projektni izvještaji i provedena evaluacija, a po potrebi i revizija.
Monitoring i evaluacija projekata
Podrazumijeva nadzor nad provođenjem projektnih aktivnosti, upozoravanje na probleme i rizike, kašnjenje u provedbi i predlaganje rješenja za rješavanje problema te kompletnu evaluaciju projekta kako bi se izbjegle standardne greške koje se pojavljuju prilikom provedbe projekata te kako bi naši klijenti bili u mogućnosti potpuno se usredotočiti na aktivnosti koje provode u sklopu projekata.
Strateško i operativno planiranje
Znači izradu strateškog i operativnog plana za klijenta u skladu s potrebama i uz interaktivni pristup. Ove aktivnosti osiguravaju sustavni način promišljanja o budućnosti organizacije, prepoznavanje mogućih područja djelovanja i onih manje izvjesnih, pozicioniranje organizacije u skladu s budućim mogućnostima, pomoć pri stvaranju jakog tima, osiguranje bolje raspodjele sredstava, usuglašavanje smjernica djelovanja te postavljanje temelja za uspostavljanje učinkovitosti u radu organizacije.
Promotivne aktivnosti i vidljivost projekata
Izrada plana promotivnih aktivnosti u projektu, organizacija i provedba konferencija za medije, izrada brošura, letaka, publikacija i ostalih promotivnih materijala s ciljem postizanja dobre vidljivosti projekta u javnosti. Uspješno osmišljeni, izrađeni i diseminirani promotivni materijali te uspješno provedena promotivna kampanja, osiguravaju prepoznatljivost projekta i klijenata u zajednici.
Za više informacija posjetite www.eu-projekti.com.
Autor: © Portal croenergo.eu (T.M.) / CROENERGO MEDIA
Primjedbe