SVA SIDRA IVICE URSIĆA U METKOVIĆU U UTORAK NAVEČER

Udruga Narenta i župe sv. Ilije i sv. Nikole organiziraju premijerno predstavljanje knjige " SVA MOJA SIDRA " splitskog novinara i publiciste Ivice Ursića u utorak 17.05. u Gradskom kulturnom središtu u Metkoviću s početkom u 20 sati.

U ovoj knjizi se isprepleću dani, mjeseci i godine Ursićeva svakodnevnog života prožetog stalnom borbom s dijagnosticiranim karcinomom. Dođite i poslušajte svjedočenje čovjeka koji za sebe kaže da je živi svjedok kako je moguće pobijediti bilo koju dijagnozu, ali koji ne tvrdi kako je on pobijedio rak!!

Ova knjiga nije odgovor na konkretnu bol, nije eliksir koji će odstraniti muku i patnju, nije konačno rješenje nečijih problema, ali moje svjedočenje na ovim stranicama možda, nekome od vas pokaže put.

Ja kroz svoje svjedočenje želim pružiti nadu očajnima, hrabrost malodušnima, vjeru nevjernima. Želim svjedočiti jednu borbu u kojoj mi je Bog dao, preko liječnika i medicine, prigodu biti svjedokom Njegove milosti i ljubavi.
 

Ovo je priča o našim životnim sidrima kojima i za utiha trebamo sidriti svoje životne lađe,
a to su naš Bog i naš bližnji.

Ovo je knjiga o zdravlju i bolesti.
O strahu i hrabrosti.
O sumnji i vjeri.
O očaju i nadi.

Ovo je knjiga o Bogu i bližnjemu.
O Kristu od Lepanta i o pastiru i anđelu.

Ovo je knjiga na razmedi između života i smrti.
O mom konačnom padu prema nebu. O mojoj točki loma.

Ovo je knjiga o paralelnim svjetovima i o posuđenom vremenu.
O desetom gubavcu i svim našim iluzijama.

Ovo je knjiga o teškoj dijagnozi koja je postala - privilegija.
Ovo je knjiga o nesebičnom milosrđu i ljubavi Božjoj.
Ovo je knjiga o životu jednoga od vas.

Ja sam prije 10 godina došao do ruba.
Oluja teške bolesti prijetila je potopiti moju životnu lađu.
Trebala su mi sidra spasa.


Ivica Ursić

Primjedbe

Popularni postovi