Romano Sole više nije urednik HRvijeta: Oproštajno pismo čitateljima

E-mailIspisPDF

Dragi čitatelji, suradnici i prijatelji portala HRsvijet,
ovim se putem opraštam od funkcije glavnog urednika na informativnom portalu HRsvijet, kojeg sam u listopadu prošle godine osnovao zajedno sa mojim prijateljem i sadašnjim direktorom portala, Goranom Majićem. Razlozi zbog kojih ne mogu više obavljati ovu zahtjevnu dužnost su dobro promišljeni, a rado ću ih u slijedećih nekoliko redova podjeliti s Vama:
Temeljni razlog zbog kojeg ne mogu više biti urednikom ovog portala, proizlazi iz moje sve jače želje i potrebe za aktivnim uključivanjem u određene političke i diplomatske procese, koje sam dosad promatrao iz uloge promatrača, kritičara ili analitičara. Pošto sam po svojoj vokaciji aktivna, kreativna i poduzetna osoba, često mi je teško padala ta pasivna uloga, kao i osjećaj nemoći i ljutnje koji iz nje proizlazi. Što sam više ulazio u materiju političkih procesa u Republici Hrvatskoj, sve sam više bio svjestan da tim procesima upravljaju ljudi jako sumnjive etičko-moralne i socijalne, a često i intelektualne kompetencije. Većina hrvatskih političara (a to nije samo moje mišljenje, već i mišljenje većinskog dijela hrvatskog naroda) su apsolutno nedostojni reprezentativne uloge koju obnašaju te na neadekvatan i gotovo sramotan način predstavljaju našu zemlju u domovini i svijetu. Dokaz njihove nekompetencije i nemorala je razvidan na svim razinama te ih smatram glavnim (mada ne i jedinim) krivcima za gospodarsku, intelektualnu i duhovnu degradaciju voljene nam zemlje u ovih dvadesetak godina hrvatske državne samostalnosti.
Zbog svih ovih razloga koje sam naveo, a koji me praktički svakodnevno brinu i progone, odlučio sam se aktivno uključiti u ispravljanje tih političkih nepravdi te manipulacija i obmana hrvatskog naroda od strane parlamentarnih stranaka i političara koji taj narod (nažalost samo na papiru) predstavljaju. Kako je po mom mišljenju neulazak naše domovine u bilo kakve integracije i federacije s drugim državama (zar nas povijest nije dovoljno podučila svim negativnostima i tragičnim posljedicama takvih udruživanja) osnovni preduvjet hrvatske slobode i nezavisnosti, tako sam odlučio prihvatiti poziv predsjednika udruge "Volim Hrvatsku - ne u EU, Roka Šikića, i preuzeti jednu od vodećih odgovornih funkcija u toj organizaciji, koja ima namjeru biti aktivan glas svih onih Hrvata koji ulazak u tu umjetnu tvorevinu europskih naroda smatraju pogubnim činom i realnom opasnošću za hrvatsku državotvornost, slobodu i nacionalni suverenitet. S dubokom vjerom u ponos i državotvornu svijest hrvatskog naroda, odlučio sam sve svoje kapacitete u političkom i organizacijskom smislu, uložiti u uspjeh ove nevjerovatno važne inicijative te jednostavno više neću imati vremena za aktivno bavljenje novinarstvom.
Biti urednikom ovog portala je za mene predstavljalo veliku čast i zadovoljstvo te sam zadovoljan i ponosan na sve učinjeno u ovih godinu dana. Još jednom zahvaljujem svim kolumnistima, suradnicima i novinarima koji su se svojim nesebičnim trudom borili za hrvatsku medijsku slobodu te ih pozivam da i dalje obogaćuju portal svojim vrijednim kolumnama, prilozima i osvrtima. Svom prijatelju Goranu Majiću želim puno sreće i hrabrosti u ovim teškim i presudnim vremenima za hrvatski narod, a portalu HRsvijet od sveg srca želim da bude još bolji, informativniji i transparentniji u borbi protiv medijske manipulacije i obmane čitatelja u svrhu takozvanih "viših ciljeva". Ne postoji, naime viši cilj od Istine. Ona oslobađa i liječi sve rane, pa nam ne ostaje ništa važnije i svetije - doli se za nju boriti i izboriti.
S poštovanjem,
Romano Sole

Primjedbe

Popularni postovi