PRIČA O MISIONARKI IVANI PARLOV


Imoćanka Ivana Parlov izgradila sirotište u Tanzaniji

Imoćanka Ivana Parlov mlada je profesorica njemačkoga i hrvatskog jezika i književnosti, a trenutno radi u osnovnoj školi u Kutini, uglavnom s romskom djecom.
Potreba pomaganja siromašnima i nemoćnima kod nje je razvijena od malena pa je put nimalo slučajno nije odveo u Afriku. Na Crni kontinent prvi je put otišla prije nekoliko godina i to o svom trošku, bez pomoći bilo kakvih institucija ili organizacija.










U misije krenula nakon fakulteta
- Nakon završenog faksa i rada u izdavačkoj kući, odlučila sam se na odlazak u misije. Imala sam sreću upoznati tanzanijskog nadbiskupa koji me pozvao dolje. O Tanzaniji prije polaska nisam pretjerano znala, jer mi Google ni druge internetske stranice nisu ni približno dočarale sliku toga siromašnog svijeta. I nadasve neobičnog.

Beskrajno su me se dojmili ti dobroćudni ljudi. O djeci da i ne govorim. Prekrasne i nezaboravne uspomene vežu me upravo za njih. Vidjevši svu bijedu i preteške uvjete u kojima odrastaju ta dječica, odlučila sam i nakon povratka nastaviti pomagati im - priča nam Ivana.
Nakon povratka kući, Ivana osniva udrugu "Kolajna ljubavi" te prodajom fotografija iz humanitarne misije i drugim donacijama pokreće izgradnju sirotišta u gradu Songei u Tanzaniji. Sirotište je ovih dana i otvoreno, a u njemu je dom pronašlo 50-ero djece u dobi od četiri do osam godina.

Tanzanijci zahvalili hrvatskom narodu
- Izgradnju sirotišta vodio je moj prijatelj Matej Skenderović koji je u samo četiri mjeseca uz naporan rad i veliko odricanje cijeli posao uspješno završio. Nas osmero je stiglo iz Hrvatske kako bismo mu pomogli u dovršenju i otvorenju sirotišta.
Hrvatsku večeru za blagoslov sirotišta pripremili smo za 100-tinjak prijatelja i radnika koji su nam s oduševljenjem čestitali i zahvalili cijelom našem narodu na ovoj hvalevrijednoj pomoći. Valentina Globan je nova volonterka koja je ostala brinuti o djeci koja su primljena - kazala je Ivana za naš portal, ali i dodala da njena afrička misija nije gotova.
- Prije par dana sam se tek vratila od dolje tako da sad još ne mogu planirati novi odlazak, ali on će zasigurno uslijediti jer ću za sirotište uvijek biti vezana, ne samo kao inicijatorica njegove izgradnje, već i kao koordinatorica svakog djelovanja u njemu - kaže nam Ivana Parlov.
Ivanin rad neka bude primjer i dokaz kako pojedinac može umaći pohlepi modernog vremena i dati dio sebe drugima, biti iznad svakodnevnih, sebičnih potreba i izbjeći ropstvu materijalizma.

dalmacijanews.com

Primjedbe

Popularni postovi