ZA SPLIT KAKVI TRIBA BIT - OTVORENO PISMO J. ŠUNDOVU

GOSPODINE ŠUNDOVE, ODSTUPITE!

Ovo je moja posljednja poruka u Vašem smijeru, jalova kao i sve ranije. Htio sam Vam tek reći da sam izbrojio moja obraćanja na Vašu adresu u proteklih trista dana; trideset listova ideja, sugestija, sastavaka, osvrta, SMS-poruka, i inoga; sve do prijedloga o osnivanju „Gradonačelnikovog ureda za europske integracije“. U toj jednostranoj korenspodenciji doticao sam se umjetnosti i kulture, gospodarstva i edukacije, politike i turizma. Nijedan od mojih promišljaja niste ocijenili vrijednim našeg susreta i razgovora. Nijedan niste proslijedili Vašem nadređenom, pače, niti one protokolirane.

Siguran sam da ste za nećudorednost gospodina Keruma znali oduvijek, gospodine Šundove? I da Vas to nije omelo prihvatiti njegovu službu, prvo komercijalnu, potom i institucijsku? Znali ste da je vaš poslodavac nemoralan, da je nasilnik, preljubnik, bludnik, alkoholičar i kockar? Za koju ste nagradu zgazili Vašu ljudsku čast? Jeste li Vi vjernik i katolik? Mislite li ikad o Božjim zapovjedima? Pohodite li svetu misu? Ispovijedate li se ikako? Zna li Vaš dušebrižnik da držite vreću vragu? Istome onome koji naše kćeri „kešira“ za svoje razvratništvo. Istome onome od kojega zaziru i rođena djeca?

Jeste li u Domovinskom ratu vojevali da biste danas služili razvratniku, gospodine Šundov? Zbog čega ste grešno ustuknuli pred izazovima civilnoga života? Zašto ste častan posluh zamijenili s nečasnim, hrabra zapovjednika za noćnog bahatnjaka? Trebaju li Vam Vaše banovinske aritmije, infuzije i lomovi udova? Naslućujem Vaš psihogram, izgubili ste glavu samo tako. Gospodin Kerum sve je bješnji, sve razuzdaniji, sve nefunkcionalniji - zašto mu snishodite? U ime čega podupirete njegove izopačenosti?

Pogledate li se kadkad u Banovini u zrcalu, gospodine Šundove? Čekate li Svetu Crkvu katoličku da Vas ona upozori? Baš Vas ekskluzivno? Tko će Vam o Vašem vlastitom grijehu reći prije Vas samih? Probudite se, otmite se od zla, pomozite i sebi i svojem nesretnom nadređenom? Naputite ga na na smjernost i terapiju. Sebi nađite dostojniji posao, na mir i ponos i Vama i Vašim najbližim. Podijelite ovo obraćanje s Vašom obitelji, vrijedit će Vam.

Svako dobro.

Conte Ivano Bajamonti

i inicijativa ZA SPLIT KAKVI TRIBA BIT - GRAĐANI ZA DOSTOJNOG GRADONAČELNIKA

Molim Vas, dok se ne odijelite od Vašeg sramotnog nalogodavca, ne pozdravljajte me na ulici.

Primjedbe

Popularni postovi