Vjernik iznad svega

KristPred dva mjeseca u Buenos Airesu nakon 15 godina ponovno, prvi puta u miru, susreo sam Ranjenog Krista. Ovaj puta nije imao desnu ruku i nije imao lica. Ugrožen mu je rad i identitet. Ovaj susret je imao neizmjernu snagu, potresao me i obvezao. Nisam još sposoban da o njemu progovorim, dok ne obiđem Hrvatsku, ne učinim dobro ljudima i neprođem cjelovitu duhovnu obnovu. Obečajem objaviti ću za Uskrs. Danas vam želi samo u potpunoj otvorenosti i poniznosti iskazati svoju potpunu predaju Bogu, želju dobra za vas i ljubav za Hrvatsku. Bojim se za Hrvatsku.

Hrvatska je u grijehu.U Hrvatskoj raste raskol svetog i dobrog. U Hrvatskoj vlada konzumerizam-potrošački totalitarizam. Hrvatska je u novom ropstvu. Hrvatska politika se ne boji Boga i ne čini dobro ljudima. Nažalost i sve više ljudi bježi od Boga životom bez duše, stvaranja, davanja i ljubavi. Ja sam slobodan jer se bojim Boga i dajem ljudima.

Ja sam slobodan jer sam potpuno predan, molim se, služim i težim biti dobar prema Bogu. Proveo sam rat služeći „Ranjenom Kristu“, koji mi je naredio da branim Hrvatsku objedinjujući sveto i dobro. Moje djelo kao čovjeka je zato sitnije od najmanje djela najslabijeg čovjeka u vrijeme patnje, ali djelo u kojem sam služio Bogu, „Ranjenom Kristu“ je ostvarenje ljudske slobode ostvarenjem partnerstva Boga i Čovjeka.

U mom životu najvažnija je vjera u Boga, služenje „Ranjenom Kristu“ i davanje dobra ljudima.

„Ranjeni Krist“ je moje sve, vi, moja budučnosti, sadašnjost i prošlost. Iz dana u dan hrvam se s Bogom i ljudima da se ne razdvaja Sveto i dobro. Od Boga molim da me savjetuje što trebam činiti, da me sudi jednako sa sve ljudima i da mi pomogne graditi pravednu Hrvatsku, u kojoj svaki čovjek, svaka obitelj, cijela država i Hrvatski narod u cijelom svijeta stvara (moljenjem, brigom za obitelj, nastojeći manje grešiti, radom, učenjem, rađanjem, pomaganjem, brigom o okolini, čuvanjem zdravlje, dajući ljubav obitelji, bližnjima i narodu) i troši (upotrebom potrebnog za skroman život, voleći obitelj, upijajući ljepotu prirode, slušajući ljude, čitajući knjige, slušajući muziku, primajući savjete Boga). Ovaj život moram sam, zajedno sa mojom obitelji i narodom i stvarati i živiti.

U prvoj fazi izbora za Predsjednika, trojica kandidata su izbačeni iz staranaka, pa su to stranke slavile kao demokraciju. U drugoj fazi pojavio se jedan nesretan čovjek koji nameće nesreću svima, pa se to smatra demokracijom za cijelu Hrvatsku. Dijalog preostala dva kandidata je pogrešan, bez vjere i dobra. Ne bojim se tko će biti izabran već što će se dogoditi u Haagu, zapošljavanju, učenju, rađanju nakon što je izabran.

Svakodnevno se kao i toliki vjernici molim Kristu, ali „Ranjeni Krist“ je poziv cijeloj zajednici, cijelom Hrvatskom narodu i državi da poveže sveto i dobro.

Vrijeme je da se Molitvo za Hrvatsku, sami pokrenemo, međusobno povežemo od svake župe do svih vjernika i dobrih ljudi Hrvatske i u svijetu.

Ja sam liječnik, znanstvenik, profesor, političar, diplomat, humanitarac, branitelj, Židov i Hrvat, ali sam iznad svega i sve ostalo temeljim na vjeri u Boga i služenju „Ranjenom Kristu“.

Dr. Slobodan Lang

Primjedbe

Popularni postovi