IZVRSNO JE ŠTO JE JOSIPOVIĆ POBIJEDIO!

Dragi prijatelji!

Ne bojte se!

Nisam ja poput pljeve koju vjetar raznosi čas lijevo, čas desno.

Nisam ja neki beskičmenjak koji bi za šaku judinih eura ili pak za skok na višu poziciju mijenjao stavove. Svoje stavove živim, bilo to nekima prihvatljivo ili ne.

Jer naime, ja ću svoje stavove umnožiti kod Gospodina, u Kraljevstvu nebeskom, tamo gdje niti jedna recesija nema učinka za Kristove dionice. A tu sam najjači.

Čemu ovakav naslov?

Sample Image

Prvo, kao katolik sam legalist i čestitam Ivi Josipoviću.

Sumnjam da ću dobiti s njime neki intervju (iako smo se to dogovorili kad sam ga imao na Radiju) nakon mojih pismenih promišljanja o njemu i Bandiću, ali eto, svašta je moguće u našoj Hrvatskoj.

Dragi moji biskupi, svećenici, vjeroučitelji, dobro jutro.

Upravo za Crkvu Katoličku je iznimno što je izbore dobio Josipović.

Josipović je agnostik, kozmopolit, erudita liberalnih uvjerenja.

Danas je Hrvatska sebi za predsjednika izabrala takvog čovjeka i zato je to dobro.

Da napokon Čardak siđe s neba i prizemlji se, a mi teolozi i vjernici počnemo pričati druge priče, jer ove koje smo do sada pričali su ipak, budimo iskreni, bajke.

Hrvatska nije u većini katolička Hrvatska.

To je agnostička Hrvatska, vjernika koji se deklariraju katolicima, a o svojoj vjeri znaju kao što ja znam na koji način se proizvodi uzbekistanska žuta pašta.

Jer naši katolici čak i odu nedjeljom katkada na misu, ali u ponedjeljak imaju jogu, u srijedu pročišćuju svoje čakre, u petak odu do bioenergetičara, a u subotu tračaju. Svaki dan čitaju horoskope, a Sveto Pismo im je manje poznato od Alana Forda.

Sample Image

Dobro jutro biskupi i svećenici Crkve moje.

Dobro je da je Ivo Josipović pobijedio.

Možda nam se sada svima otvore oči.

Možda više ne ćemo muljati biskupe o našoj pastoralnoj uspješnosti, a učenici u školama vjeruju u reinkarnaciju, a ne u uskrsnuće, vjeruju u vanzemaljce i kažu - pakla nema.

Dobro jutro, Crkvo moja.

Eto nam izvrsne prilike.

Sam Bog nam je poslao motiva.

Sam Bog nas potiče, upoznajte one koji se zovu mojim učenicima sa naukom Jednoga Boga.

Upoznajte one koji se zovu mojim učenicima sa vrijednostima Dekaloga, sa učenjima Crkve koju sam ja eksplicitno osnovao.

Dragi moji biskupi, dobro jutro.

Napokon. Dobro jutro.

Dobro se osjećam.

Snažno. Pun želje i motiva.

Kristovi smo. Idemo u nove evangelizacije.

Jer nema prave katehizacije bez prave evangelizacije.

A mi smo vjernicima gurnuli u ruke katekizam i očekivali kako će oni subotom navečer rasti u vjeri.

Pih!

Sample Image

Dobro jutro.

Evo… unatoč tome što neki vide tamu, ja ipak vidim kako nadolazi novo svitanje.

Dobro jutro.

(P)Ostanite Kristovi!

Marin Miletić /stranice: Ivica Ursić

Primjedbe

Popularni postovi