UHIĆEN PREDSJEDNIK INICIJATIVE 'MORE JE KOPNO'

ISPRED SABORA UHIĆEN PREDSJEDNIK INICIJATIVE "MORE JE KOPNO"

Image Hosted by ImageShack.us
.

Opet represija: Ispred Sabora uhićen predsjednik inicijative "More je kopno". - Knezović je prema dostupnim informacijama zapalio svijeću ispred Sabora te je odveden na informativni razgovor. Glasnogovornica zagrebačke policije Aleksandra Ljuba u razgovoru za Index tvrdi kako je nije bila riječ o uhićenju, nego samo o legitimiranju. "Sabor je šitćeni objekt, pa je policija tako i postupila", kaže Ljuba dodajući kako su nakon legitimiranja policaji utvrdili kako nema prekršaja te nije bilo privođenja. Iz zagrebačke policije dodaju kako se Knezović sam udaljio. ....... "Ovo je strašno, ali mi ne odustajemo. Bez obzira na ovaj čin represije inicijative će i dalje skupljati potpise za referendum a neće nas od toga odvratiti ni današnja rasprava u Saboru", rekao nam je Knezović nakon policijske intervencije. ........ "Prišla su mi dva policajca i rekla da stojim s njima dok me ne 'pokupi' službeno vozilo" - "Malo prije devet sati pojavio sam se ispred Sabora. Upalio sam svijeću ispred Crkve svetog Marka te krenuo obilaziti Sabor sedam puta. Pri tom sam bio 'legitimiran' no kada su mi policajci objasnili da je Sabor štićeni prostor pristao sam im dati osobne podatke. Nakon toga ostavio sam svijeću ispred Sabora da bi mi prišla dva policajca i rekli mi da sam uhićen", rekao je Knezović za Index prepričavajući događaj od jutros.

Primjedbe

Popularni postovi