POLANČEC - ŽRTVOVAN

Polančec o razlozima ostavke: Ovo je lov na mene!

PIXSELL
  • PIXSELL

Damir Polančec na svojoj oproštajnoj presici obrušio se na šefa države Stjepana Mesića riječima: Podravka je SMS-u dala kredit nakon direktne intervencije predsjednika Mesića, a ne mene ili Sanadera.

"Najteže je sada biti moj prijatelj. Ako sam ja osobno zaslužio linč, onda to moja obitelj sigurno nije. U idućem razdoblju želim se upravo posvetiti svojoj obitelji. Ovo je lov na mene, mnogi su već stradali, kao i njihove obitelji", naveo je potpredsjednik Vlade Damir Polančec u emotivnom istupu na konferenciji za novinare koju je sazvao kako bi objasnio razloge svog odlaska iz Vlade.



"Neka se javno objave prijave po kojima se mene sumnjiči za kriminal. Ne pada mi na pamet da svoju poštenost, iskrenost i ono što ja jesam skrivam iza imuniteta koji imam kao saborski zastupnik. Spreman sam se braniti od optužbi bez zaštite koju funkcija potpredsjednika Vlade sa sobom nosi", istaknuo je Polančec.

Reakcije na Polančecovu ostavku:
'Svi putevi vode k Malo vitra'
"Namjerno sam neko vrijeme držao sve vas i javnost u neizvjesnosti. Želio sam vidjeti kako će tko reagirati i što će izjaviti", istaknuo je Polančec te potvrdio da je njegova ostavka kuvertirana prije dva dana. Isto tako naveo je da nije htio dati mandat na raspolaganje, nego je dao ostavku jer nije htio premijerku Jadranku Kosor dodatno opterećivati da odlučuje o njegovoj sudbini.

Polančec je okupljenim novinarima pročitao i tekst ostavke koji većim djelom ima osobni ton. U ostavci navodi kako se upravo "nevjerojatne" stvari događaju, kako se niže nevjerojatni broj afera te da mu je žao što je i on postao predmet takvih napisa.

"To je postalo štetno za stranku, Vladu, koaliciju i tebe kao premijerku. Dužan sam odgovorno reagirati i boriti se za istinu i pravdu. Ne želim štetiti Vladi i stranci, odlučio sam se zahvaliti na podršci i dati ostavku", napisao je prije dva dana Polančec Jadranki Kosor.

Primjedbe

Popularni postovi