JURČEVIĆ S MAJKAMA SREBRENICE

Majke srebrenice: U mojoj obitelji sva su 32 muškarca ubijena

Srebreničke majke na autocesti kod motela Plitvice dočekala je Slavica Bilić, prva predsjednica pokreta majki za mir “Bedem ljubavi” iz 1991. godine, a sa njom su bili i predsjednički kandidat Josip Jurčević i Slobodan Lang.

Autor: pg
24.10.2009 18:51

Iz moje obitelji u Srebrenici su pobijena 32 muškaraca. Među njima su moja braća, ali i tri moja sina. Najteže mi je kada me moji unuci pitaju gdje je moj tata. Ima li itko pravedan i dobre duše na ovom svijetu da bi nam pomoga. Kada gledam na ekshumaciju naših žrtava iz masovnih grobnica srce mi se od boli para. Ima li netko da nam stane iza leđa, da nam kaže da će zločinci koji su naše sinove, braću i očeve poslali u smrt, biti kažnjeni. To bi mi malo pomoglo i ublažilo bol nad činjenicom da ja više nemam braće, nemam sinova, nemam supruga – priča Đemila Delalić koja se s još 150 majki iz Udruženja majki Srebrenice i Žepe uputila u Haag na početak suđenja Radovanu Karadžiću.

Srebreničke majke na autocesti kod motela Plitvice dočekala je Slavica Bilić, prva predsjednica pokreta majki za mir “Bedem ljubavi” iz 1991. godine, a sa njom su bili i predsjednički kandidat Josip Jurčević i Slobodan Lang. Oni su srebreničke majke dočekali, dali im potporu u njihovu najstojanju da svojim akcijama natjeraju svjetske moćnike i haaški sud da kazne odgovorne za genocid u Srebrenici.

– Što se srebreničke pravde tiče, može doći do osude zločinca, ali do pravde ne može doći. Zato što sud u Haagu apriorno agresiju ne smatra zločinom. Zato ako se zločinci osude, neće se tražiti da se poništi ono što je osvojeno agresijom. Tako možemo reći da će zločinac biti osuđen a projekat će ostati – rekao je dr. Slobodan Lang.

Podršku srebreničkim majkama na putu u Haag dao je i predsjednički kandidat Josip Jurčević.

– Treba osuditi zločinca, ali i njegovo djelo – dodao je Jurčević.

Predsjednica “Udruženja majki Srebrenice i Žepe” Munira Subašić i njena zamjenica Kada Hotić, zahvalili su zagrebačkim prijateljima na dočeku i podšci koju im pružaju.

– Pozdravljam vas u ime žena koje su se borile za svoje sinove i uz vas smo drage srebreničanke – rekla je gostima Slavica Bilić.

Primjedbe

Popularni postovi