Četiri prijatelja usijala Spaladium Arenu, Thompson na nastup stigao ravno iz bolnice

U spektakularnoj proslavi rođendana 4. brigade održanoj u splitskoj Spaladium areni sudjelovalo je oko devet tisuća ljudi koji su prisustvovali mega koncertu „Četiri prijatelja za četvrtu“.

Na pozornicu je prvi stupio odlično raspoloženi Dražen Zečić, inače i sam nekadašnji pripadnik legendarnih Pauka, i hitovima poput „Ima li nade za nas“, „Vladarica“, „Stani srce“ i „Pravi Hrvat ne umire nikada“ veći dio mlađe publike sa tribina „privukao“ na parter.

S ovacijama i povicima „U boj, u boj za narod svoj“, „Mi Hrvati“ i pjesmama „Oj, hrvatska mati“ i „Evo zore, evo dana“ publika je dozvala Marka Perkovića Thompsona koji je sa visokom temperaturom (navodno se pjevač "užario" na 40 stupnjeva) na nastup došao doslovce iz splitske bolnice.

Thompson možda nije uspio dobiti pulsku arenu, no zato je publika u splitskoj areni pala u potpunu ekstazu već na prve taktove njegove pjesme „Prijatelji“. Iako je planirano kako će zbog bolesti otpjevati tek par pjesmama, očito ponesen atmosferom Thompson je potom otpjevao „Bojna Čavoglave“, „Ne varaj me sa golubom u rukama“, potom „Sine moj“, „Moj dida i ja“, a najveći, pak, pljesak arenom se zaorio na „Lijepa li si“.

Uslijedio je nastup Mate Bulića koji je publiku razigrao pjesmama „Moja Hercegovina“, „Dabogda se i ti udala“,“Mala moja oko plavo“, „Ostari ću, nikad neću znati“, a potom nastup zadarskog pjevača i velikog navijača „Hajduka“ Mladena Grdovića koji je sa svojim dobro poznatim hitovima, poput „Evo mene moji ljudi“ i „Dalmatinac sam“ bez problema uspio zadržati odličnu atmosferu.

Sve u svemu, Četvrta je dobila nezaboravnu rođendansku proslavu, a splitska publika zabavu koja će im dugo ostati u pamćenju.

sandra lapenda

Primjedbe

Popularni postovi