HRVATSKA ZASTAVA

oku godi srcu godi
kad je bura isporavi
propinje se i slobodi
sva je živa sva se smije
crveni se bjeli plavi
i nekako dušu grije

samo se crveni
samo mi se bjeli
plavi mi se plavi
ljubavi ljubavi ...

žive tješi mrtve štuje
sva su lica u nju stala
sve ih čuva sve ih čuje
pa ih šuti pa ih plače
šaplje priča svetojače
pa ih pjeva: hvala hvala...
hvala hvala…hvala hvala…

samo se crveni
samo mi se bjeli
plavi mi se plavi
ljubavi ljubavi …

iz mog praga bijeli pelin raste
k meni dolaze još samo laste
nije meni teška kamena kolajna
ti si ljubav moja zemaljska i rajna
sve ću podnijet za te
krv i znoj i suze molitve i uze

samo se crveni
samo mi se bjeli
plavi mi se plavi
ljubavi ljubavi ...

evo ti suza moja rvacka
evo ti srce moje krvavo
ništa ti ništa ne može zlo
rajska ti djeva koplje navodila
kuću ti čuvala sjajna duga
po njoj mi pozdravi branitelje
stigla ih ljubav–ljubav ih stigla
oni su padali da bi se ti digla

samo se crveni
samo mi se bjeli
plavi mi se plavi
ljubavi ljubavi ...

radujmo se prelijepom barjaku
budimo grb od rastućih ruža
neka se neka opruža i diže
na svaki brijeg i na kuću svaku
lepršaj lepršaj... bliže bliže...

samo se crveni
samo mi se bjeli
plavi mi se plavi
ljubavi ljubavi ...

pogledaj kako zahvalno pjeva iznad naših križeva

dan je!dan je! dan pobjede!
tako je htjela lijepa sila
hvala dragovoljci i svi žrtvujući
velika vam nedjelja lica umila
bog vas sakupio u svojoj kući
antu i stjepana brunu i ivana ...

samo se crveni
samo mi se bjeli
plavi mi se plavi
ljubavi ljubavi ...



u slobodnoj hrvatskoj domaji
na visokoj banderi
barjak najljepši na svijetu treperi

zastavo na vjetru objasni svakome
mogao sam biti svašta ali onda ne bih bio čovjek
zastavo na vjetru svakome objasni
kad sloboda zovne onda se ne kasni

samo se crveni
samo mi se bjeli
plavi mi se plavi
ljubavi ljubavi...

Marina Alerić Bebić (Domovinski rat On line)

Primjedbe

Popularni postovi