FRA ZVJEZAN LINIĆ O VLČ. SUDCU

Zlatko Sudac nije svet ali je čovjek ljubavi božje

Veliki karizmatik samo za Arenu komentira najnoviju hit-knjigu 'Zlatko Sudac - razgovori', govori što misli o vlč. Zlatku Sudcu kao osobi i svećeniku te otkriva da surađuju u nekim slučajevima egzorcizma

Thompson je prije svega čovjek i kršćanin koji pjeva za Hrvatsku

Fra Zvjezdan Linić jedan je od recenzenata trenutačno najtraženije knjige u Hrvatskoj 'Zlatko Sudac - razgovori', one u kojoj vlč. Sudac otvoreno govori o nastanku križa na čelu, o svojim stigmama, o tajanstvenom podizanju s tla i svijetljenju poput žarulje.

Pater Linić je, osim toga, uz Sudca najveći hrvatski karizmatik, jedini svećenik koji, osim Sudca, na seminarima duhovne obnove okuplja desetak, pa i više tisuća ljudi, poznati je i egzorcist, te pisac dvadesetak knjiga vjerske tematike, dakle osoba najpozvanija da govori o novoj knjizi Dunje Ujević, kao i o fenomenu Sudac, te o žestokim kritikama kojima su neki kritičari zasuli Sudca zbog njegovih stavova. Pater Linić novinare Arene ni ovaj put nije odbio.

Kako vas se dojmila knjiga o Zlatku Sudcu?
- Dojam o knjizi i o Sudcu je vrlo dobar, ljudi koji ga žele upoznati mogu ga doživjeti onakvim kakav on doista jest, vrlo neposredan. Dunja Ujević je napravila jako dobru stvar.

Vi, baš kao i Sudac, na svojim seminarima privlačite mnogo ljudi. U čemu je vaša privlačnost, odnosno kako ljudi prepoznaju nečiju karizmu? Što ti silni ljudi od vas očekuju, što traže?
- Bio bih nesretan ako bih ja svojom osobom i na sebe privlačio toliko ljudi. Ispričao bih vam priču o magarcu na kojem je Isus prije 2000 godina jahao kada je na Cvjetnicu išao u Jeruzalem. Isusu su pljeskali, pjevali, mnoštvo mu je klicalo, a magarac tada pomisli: 'Što je tim ljudima, još me nikad nisu tako pozdravljali.' Tako nekako i ja govorim. Silno bih želio da ljudi dožive Isusa, ne Sudca, ne mene, nego Isusa. Ako im ja tu pomognem, onda mi je drago.

Ima li sličnosti između vas i vlč. Sudca? Ima li razlike?
- Ima, on je duplo mlađi od mene. U nekim stvarima ja sam možda razboritiji, a njemu se dopusti da u svojoj mladosti i zanosu neke stvari radikalnije kaže i da se malo zaleti, što mu ja ne zamjeram, jer njegov elan i njegov polet su dio njegova imidža.

... ostalo pročitajte u Areni.

Primjedbe

Popularni postovi