UMJESTO JEDNOG, SAD IMAMO TRI YUTEL-a

Krug za trg na televizijama
Utorak, 16. prosinca 2008.
Nova tvDirljiv slučaj klasičnoga manipuliranja javnošću zabilježen je 13. prosinca na televizijama koje emitiraju programe za hrvatsko gledateljstvo, dakle na (donekle) hrvatskom jeziku. Ujutro toga dana pojavila se na teletekstu javne televizije vijest pod naslovom «Prosvjed u Zagrebu». Tekst koji je slijedio najavio je prosvjed «antifašista», a tek pri kraju gledatelj (čitatelj) je mogao saznati da se radi o prosvjedu na prosvjed pod nazivom «Krug za Trg» kojim se želi promijeniti ime Trga maršala Tita u Zagrebu u Kazališni trg. Ostale televizije preuzele su sličan koncept. Popodne, poslije održanoga prosvjeda «Krug za Trg», televizije su se natjecale u državnoj maturi, s tim da su toga dana polagale matematiku. Jedna je televizija izbrojila 2000 ljudi, druga 1000 ljudi, a «zagrebačka» Z1 samo 500. Navečer su televizije imale i izvješća o događaju. RTL na žalost nisam vidio, te sam motrenje započeo sa Z1, koja je prostor ustupila uglavnom zanemarivoj šačici ispred MUO-a, puštajući u eter bezočnu izjavu vođe te klateži, koji je Bleiburg i Križne puteve usporedio s Olujom, kao uravnoteženim zločinima. Zatim je posao preuzela Nova TV u veselom tonu relativiziranja, pa je svela događaj na tragikomično nadmetanje s temom «čiji je djed bio na kojoj strani u II. svjetskom ratu. Javna televizija, koja prirodom termina ima zadnju riječ, najavila je prilog podslovima «Crveni i crni», dala je ponešto prostora jednom i drugom prosvjedu, «objektivno» i profesionalno.(H.Hitrec)
Opširnije...
Prosvjed protiv izvješća Nove TV s okupljanja "Krug za trg"
Utorak, 16. prosinca 2008.
Krug za trgDonosimo prosvjedno pismo Željka Tomaševića, člana Koordinacijskog odbora Građanske inicijative „Krug za Trg" kojim je izrazio svoje neslaganje s načinom na koji je „Nova TV" izvijestila hrvatsku javnost u Dnevniku dana 13. prosinca 2008. u 19.15 sati, o dostojanstvenom javnom okupljanju građana pred Hrvatskim narodnim kazalištem u Zagrebu održanom 13. prosinca 2008. U pismu koje je osim Novoj TV upućeno i na druge adrese - sredstvima javnog priopćavanja, Skupštini grada Zagreba - gradonačelniku Grada Zagreba gosp. Milanu Bandiću, Odborima i organizacijama za ljudska prava u RH i Misiji Europske unije u Republici Hrvatskoj, Tomašević donosi u potpunosti svoju izjavu danu medijima, a zatim i (samo) onaj dio koji je iskorišten u vijestima što zorno pokazuje razinu i neovisnost novinskog izvještavanja u Hrvatskoj. "Poštovana gospodo, ako je to tako, ja vam ovdje osobno želim poručiti, a vi odlučite hoćete li to tako prihvatiti, da iz srca onog koji se zauzima samo za „svoje" žrtve, a ne prizna, već i dalje ponižava i vrijeđa i zatire žrtve drugoga, ne progovara dobro, nego zlo! Srca takvih nisu srca ljubavi nego srca mržnje! Zato im jezici njihovi ne progovaraju jezikom ljubavi nego jezikom mržnje, pisana riječ njihova u izjavama kojima se oglašavaju ostaje dokument izrečene mržnje i poziva na zlo, a izazivačka incidentna nedjela takovih činjena tijekom trajanja našeg žalobnog mimohoda lice su i ogledalo zla, zla koje ne opravdava, ali izaziva razumijevanje i praštanje „primitivcima" iz našeg žalobnog mimohoda!"
Opširnije...

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Večernja molitva vlč. Zlatka Suca

ZNANJEM ĆEMO, A NE ORUŽJEM, STVARI PROMIJENITI NABOLJE

Karamarko usporedio Vladu sa zrakoplovom punim putnika, ali bez pilota i posade