EPILOG LOKALNIH IZBORA U TOMISLAVGRADU

Čini se da mi je blog http://hrhb.blogger.ba, suspendiran, nadam se privremeno. Zato ću na ovom blogu zabilježiti za one koji neuspješno pokušavaju otvoriti taj blog, da sam, kao što se može zaključiti iz posta od prije par dana, kao Kafkin Jozef K., bez moje volje, ali i bez protivljenja, završio na 'obavijesnom razgovoru' u policiji.

Zasad samo mogu zahvaliti onima koji su podnijeli PRIJAVU po N.N-u (koju je prelojalni načelnik P.U. 'preveo' po sugestiji lokalnog moćnika na moje ime i prezime!!?)jer su me s tom prijavom uvjerili da me cijene kao UTJECAJNU osobu, čak do te mjere da me ocjenjuju kao IZRAVNO ODGOVORNIM za poraz njihova kandidata za načelnika Tg-a.

Istina, taj kandidat je ovim potezom, dokazao da je uz sve što mu se 'prišiva' i veoma loš pravnik. Jer da zna išta o pravu, žalio bi se na vrijeme. I to ne policiji, poluanonimno, polu javno, i po 'birtijama', nego Središnjem izbornom povjerenstvu. Ovako će svoja pravnička znanja imati prigodu dokazati nakon moje tužbe protiv ogranka njegove stranke i predsjednika tog ogranka, koji se očito pouzdaje u zastupnički IMUNITET s tri razine zakonodavne vlasti (općinske, županijsk i entitetske). Drugovi HSP-ovci, tražili ste cirkus - dobit ćete ga.
Ovaj mi blog ne mogu dirati. Ako ipak nadju načina, ima još jedan. Nisu svjesni da se 'vjetar uhvatit ne može' i da se ISTINA ne može, ne smije i ne treba skrivati.

Primjedbe

Popularni postovi