Karamarko se ispričao zbog izjave


utorak, 30.travnja 2013

Karamarko se ispričao zbog izjave

 Predsjednik HDZ-a Tomislav Karamarko govoreći o vladajućoj kaoliciji izjavio je, citiramo: "Ova se Vlada ponaša autistično, ne zanima ih ničije mišljenje i mi ćemo nakon ulaska Hrvatske u EU tražiti prijevremene parlamentarne izbore":
Izjava je duboko pogodila Vesnu Golemac, predsjednicu Vijeća roditelja splitskog Centra za autizam. Zatražila je od Karamarka javnu ispriku.

- Političari često koriste termine u koje se ne razumiju, molim gospodina Karamarka da se ispriča iskreno putem medija. Isprika putem Facebook stranice za nas roditelje i djecu je uvažavajuća, ali nije dovoljna. Ono što je gospodin Karamarko rekao vrijeđa mene osobno kao roditelja djeteta s autizmom, a vrijeđa i sve ostale roditelje -  izjavila je Vesna Golemac, majka dječaka oboljelog od autizma.

Nakon toga reagirao je Karamarko koji je ispriku objavio na Facebooku.

"Dragi prijatelji, iskreno mi je žao zbog moje neprimjerene izjave. Nisam imao namjeru nikoga uvrijediti ili se rugati ljudima i djecom oboljelima od autizma. Ispričavam se vama, vašim obiteljima i svima koji boluju od autizma. Molim da prihvatite moju ispriku", napisao je Karamarko.
D.N.
Foto: CROPIX
Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Večernja molitva vlč. Zlatka Suca

Karamarko usporedio Vladu sa zrakoplovom punim putnika, ali bez pilota i posade

ZNANJEM ĆEMO, A NE ORUŽJEM, STVARI PROMIJENITI NABOLJE