MOLITVE SRCU ISUSOVU I MARIJINU

Molitva Srcu Isusovu i Marijinu

Presveto Srce Isusovo,
po Bezgrješnom Srcu Marijinu
darujem ti svoje misli, riječi
i djela ovoga dana.
Neka moj život,
po zagovoru Majke Marije,
bude suglasan s Tvojim Evanđeljem
i prožet vjerom, ufanjem i ljubavlju.
Tako ćeš sa Svojim križem
i uskrsnućem za mene biti
Put, Istina i Život.
Amen
Po Mariji k Isusu!
Molitva Presvetom Srcu Isusovu

Presveto Srce Isusovo,
izvore svakog dobra,
ja Ti se klanjam, vjerujem u Te,
ufam se u Te, ja te ljubim
i kajem se za sve svoje grijehe.
Tebi poklanjam ovo moje siromašno srce,
učini ga poniznim, strpljivim, čistim
i da u svemu odgovara Tvojim željama.
Daj o dobri Isuse, da ja živim u Tebi i Ti u meni.
Štiti me u opasnosti,
tješi me u nevoljama i žalostima.
Udjeli mi zdravlje tijela,
blagoslovi sav moj rad
i daj mi milost svete smrti.
Amen
Slatko Srce moga Isusa daj da Te ljubim sve to više!
Isuse blaga i ponizna Srca, učini srce moje po Srcu svome!

Molitva Bezgrešnom Srcu Marijinu

Presveta Djevice Marijo, Majko i Kraljice moja,
tvojem Bezgrešnome Srcu posvećujem i predajem cijelo svoje biće:
svoje misli, riječi i djela; svoj duh, dušu i tijelo.
Raspolaži sa mnom i sa svime što mi pripada,
sada i u vječnosti, na hvalu i slavu Presvetoga Trojstva,
za posvećenje Crkve i spasenje svega svijeta.
Bezgrešna moja Majko, pomozi mi živjeti
dostojno mojega krsnoga posvećenja
da neopozivo pripadam svojemu Otkupitelju.
Daj da poput Tebe slušam poticaje Duha Svetoga!
Neka se u meni i po meni uvijek i u svemu ispunja
volja Božja!
Amen
Slatko Srce Marijino, budi moje spasenje!

Primjedbe

Popularni postovi